Dependenti de telefoanele mobile ?

Circul zilnic cu metroul ! Si merg ceva .
De cele mai multe ori am o carte cu mine ! Prefer sa citesc , decat sa privesc in gol sau sa ma joc pe telefon .
Azi , la un moment dat am ridicat ochii din carte . Nu ma astept sa vad ceva nemaipomenit , cu toate astea tot am fost dezagita . Din 10 persoane , 7 erau absorbite de telefonul mobil , o alta persoana citea ziarul , o alta persoana avea tableta , iar cea de-a zecea persoana privea in gol , plictisita !
Am observat ca nici varsta nu prea mai este un criteriu de departajare . Copii pe 12-13 ani , adolescenti de 17-18 ani , dar si oameni mai in varsta 40-50 de ani sunt pur si simplu atat de absorbiti de telefonul lor , incat ai impresia ca daca explodeaza o bomba langa ei , nici nu ar observa .
Ca stau jos , in picioare , ca merg prin pasaj , nu conteaza , nu te putem dezlipii ochii de la ecranul telefonului .
Oare chiar am devenit dependenti de telefoanele mobile , de tehnologie ! Cum ramane cu cititul unei carti ? Imi aduc aminte , ca in liceu , uneori imi mai scoteam o carte sau un caiet si mai repetam lectia.
Sau ma uit la oamenii din parc , sunt 2-3 persoane pe o banca , par a fi impreuna , dar totusi fiecare e cu ochii in telefonul ei .
Pana si in baruri , cafenele tot cu telefoanele in mana sunt majoritatea . Fie ca scriu mesaje , vorbesc pe messenger , isi dau chek-in sau fac poze mancarii sau bauturii , nu conteaza , ceea ce poti face cu telefonul mobil , pare mult mai interesant decat sa schimbi cateva vorbe cu persoana de langa tine .
Da , sunt blogger , imi place sa fiu conectata la noutati si depind de social networking , dar totusi .
Si da , consider ca telefoane mobile sunt bune , insa cu masura . Este o metoda de comunicare foarte utila . Probabil ca toti suntem dependenti de telefoanele noastre , probabil ca este motiv de panica daca il uitam acasa , dar unii par mult prea dependenti .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.