Incaltaminte de calitate la preturi mici

Cand vine vorba de incaltaminte lucrurile se impart in doua tabere . Unii prefera incaltamintea scumpa , gandindu-se ca neaparat ce mai scump e neaparat si de calitate foarte buna . Altii prefara incaltamintea ceva mai ieftina , de calitate buna . Da , din fericire inca mai exista ieftin si bun , chiar daca se gaseste destul de greu .
Recunosc ca eu prefer incaltamintea la preturi mai accesibile .
Unul dintre site-urile la care apelez cand vreau incaltaminte ieftina si de calitate este Kalapod . Am sandalute de la ei , balerini , toamna trecuta mi-am luat si niste ghetute . Toate s-au comportat bine si si-au facut treaba . Mai ales ca pe sandalute am dat in jur de 20 de lei .
Daca imi urmariti blogul probabil ca stiti postarea in care va recomandam sa va achizitionati balerini la doar 15 lei . Daca nu stiti postarea click aici , din fericire oferta inca mai este valabila .
Stiu ca exista vorba aceea " 15 lei dai , 15 lei face " , dar credeti-ma ca anul trecut mi-am luat de la ei balerini asemanatori cu cei din oferta si inca ii mai am . Bineinteles s-au deteriorat pe ici pe colo , dar inca mai pot fi purtati .
Personal apelez la incaltamintea ieftina in special atunci cand imi trebuie ceva pentru un anume eveniment . De cate ori nu vi s-a intamplat sa va cumparati o pereche de pantofi pentru o anumita rochie , purtata la un eveniment special si ulterior sa va dati seama ca acei pantofi nu prea se asorteaza cu orice , sau ca nu-i puteti purta oricand . Pur si simplu stau in cutia lor asteptand cu nerabdare sa fie purtati din nou . Nu-i asa ca parca si pe voi va doare inima stiind ca ati dat o gramada de bani pe ei si i-ati purtat o singura data ?
Si da , daca te intrebi pe Kalapod poti gasi pantofi ieftini . Si crede-ma chiar ai de unde alege , cu toc , fara toc , o multime de modele si culori . Pantofi pentru toate gusturile , sigur vei gasi ceva care sa potriveasca cu tinuta ta ( mai ales ca este sezonul nuntilor ) .




No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.