Review - Fard de pleoape True Color Quad - Avon

Atunci cand ma machiez , aproape ca sunt dependenta de fardul de pleoape . Daca nu folosesc macar putin, , creionul dermatograf se intinde , chiar daca folosesc o baza de machiaj .
Azi sa vorbim putin despre Fardul de pleoape True Color Quad , nuanta Berry Love .


  • Ce spun ei :
Noua gamă de farduri de pleoape îți oferă culori irezistibile care se potrivesc perfect oricărei ocazii sau stări de spirit. Cu True Color Quad, ai parte de :

  • culoare persistentă, 
  • machiaj cu aspect profesionist
  • prevăzut cu oglindă și nuanțe numerotate 
 Efect: cele 4 nuanțe se completează perfect, pentru un machiaj complet și un aspect profesionist.

  • Parerea mea
Culorile sunt usor diferite de cele din catalog sau din magazinul online . Oricum , atunci cand achizitionam farduri ne asteptam ca nuantele sa difere . 


Arata cam asa . 
Prima nuanta se aproprie de alb , dar este perfecta pentru coltul intern al ochiului si arcada . Foarte putin sidefata
Nuanta nr.2 ( prefarata mea ) este un roz foarte pal si foarte putin sidefat . Personal o folosesc pe toata pleoapa. Este o nuanta foarte discreta si placuta .
A treia nuanta este un fel de auriu , mult prea sidefat pentru gusturile mele . Cu toate astea , poate fi folosita pentru un machiaj de tip Bronze , Nu prea am folosit-o , deoarece nu-mi sta bine cu astfel de nuante . In plus nuantele sidefate nu rezista mai deloc pe pleoapele mele .
Nuanta nr.4 este un maroniu inchis ( chiar daca in pozele din calculator se aproprie putin de mov ) . Cu toate astea imi place foarte mult , mai ales ca nu este sidefat . Il folosesc pentru coltul extern al ochilor.
Nuantele sunt suficient de pigmentate , de fapt sunt exact pe gustul meu , nici exagerat de stridente , nici invizibile . Daca vrei fardul sa se vada foarte bine pe pleoape e nevoie sa insisti putin . Asadar , daca esti fan , farduri foarte pigmentate , nu-ti recomand aceasta trusa .


Sunt usor prafoase , dar nu deranjant .
Se pot aplica atat cu pensula cat si buretelul .
Nu se aduna in pliul pleoapei , rezista pe timpul zilei pana la 6-8 ore , daca folosesti si o baza pentru fardul de pleoape . Daca ai aceeasi problema cu rezistenta creionul , acest fard te ajuta foarte mult . Sau cel putin pe mine ma ajuta .

Poti achizitiona fardul si online de pe site-ul online , la pretul 26.99 lei ( 09.07.2015 ) - click aici . Poti alege din 12 nuante diferite .
Tu ce parere ai despre acest fard de pleoape ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.