Review - Servetele Kaufland Care

Iata un produs care m-a dezamagit - servetele demachiante Kaufland Care . De obicei folosesc servetele  Blanchette B , tot din Kaufland pentru ca sunt si foarte multumita de ele si sunt si foarte ieftine .
Insa , ultima data cand am mers sa-mi iau servetele demachiante nu le-am mai gasit pe cele de la  Blanchette B , asa ca am zis sa le iau pe acestea . Pareau la fel .

Ce spun ei : 
Servetele demachiante delicate 3 in 1 pentru piele uscata si sensibila , cu extract de musetel , ulei de migdale si vitamina E . Toleranta produsului la contactul cu ochii a fost verificata si confirmata in cadrul testelor oftamologice . Ideal pentru persoanele care poarta lentile de contact . Servetele curata , purifica , indeparteaza delicat machiajul rezistent la apa , sebnumul in exces si impuritatile . Fara alcool . Utilizare : Desfaceti complet servetelul si stergeti fata , gatul si ochii . Dupa utilizare , inchideti cu atentie ambalajul . Toleranta cutanata testata si confirmata dermatologic , pH neutru din punct de vedere al pielii .

Parerea mea :

De ce sunt dezamagita ?

  • In primul rand pentru ca nu prea indeparteaza machiajul . Trebuie sa freci ceva ca sa-l poti indeparta , ceea ce nu este deloc indicat .
  • Au un miros neplacut , respingator
  • Sunt cam uscate , de aceea nici nu indeparteaza machiajul . Dupa ce sunt deschise incep sa se usuce si mai tare .
  • Sunt putin cam aspre 
Cu toate acestea , e de apreciat ca nu mi-au iritat pielea , nu mi-au aparut bubite sau cosuri ( de la unele servetele demachinate am patit-o ) .
Servetele costa in jur de 4 lei .
Cu siguranta nu le voi mai cumpara . Sper sa le gasesc pe cele de  Blanchette B ( urmeaza un review cat de curand despre acest produs ) . 
Voi ce produse de demachiat folositi ?





No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.