Incepe SuperBlog 2015

Zilele trecute am primit un email in care eram anuntata ca incepe SuperBlog 2015 . Recunosc ca asteptam cu nerabdare acest moment . Am participat la o singura editie , insa mi-a placut .
De ce mi-a placut ?
Pentru ca iti pune creativitate la incercare , pentru ca imi place competitia . Chiar daca ai termene-limita si simti ca pur si simplu nu ai nicio idee , brusc apare o licarire si te apuca febra scrisului .
In plus sunt si premii in joc , care te ambitioneaza si mai mult . Stiu toti ne dorim sa castigam , insa chiar daca nu ai castigat nimic ramai cu amintiri placute .
Totusi , ar fi cazul sa spun exact ce inseamna SuperBlog , pentru cei care inca nu au participat la aceasta competitie .
Orice se poate inscrie , completand formularul de inscriere . Iti recomand sa citesti regulamentul inainte de a te inscrie in competitie .
Competitia are loc in  perioada 1 octombrie 2015 - 30 noiembrie 2015 .
Vei trece prin mai multe probe cu termene limita . Poti castiga premii in bani , vouchere sau produse . Anul acesta sunt o multime de sponsori , asa ca va fi o competitie acerba cu multe probe . Asa cum spuneam ai termen limita in care iti poti inscrie articolul , daca ai depasit acest termen vei fi penalizat.
In plus la finalul competitie , daca ai participat la toate probele , te califici la premiile in bani si la cele suplimentare .
Mai multe detalii despre aceasta competitie gasesti pe site-ul http://super-blog.eu/ .
Mie nu-mi ramane decat sa va urez multa bafta !

sursa foto : super-blog.eu

1 comment:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog! :)

    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Te asteptam la start pe 1 octombrie, cu prima proba. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog. :)
    Inspiratie din plin si toate cele bune!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.