Review - Tratament leave-in pentru volum - Advance Techniques

Am un par foarte dificil si lung . Il am ondulat , foarte moale si sta tot timpul zburlit . Chiar daca sta zburlit este lipsit de volum si nu are o forma concreta . Onduleurile nu sunt definite .
Tocmai de aceea intotdeauna trebuie sa folosesc produse pentru par care sa-l ajute sa capete cat de cat o forma , mai ales ca urasc sa fiu nevoita sa-l coafez mereu .
Inca nu am gasit un produs care sa mi se potriveasca perfect , tocmai de aceea inca experimentez .
In urma cu vreo 2 saptamani am terminat spray-ul Tratament leave-in pentru volum - Advance Techniques de la Avon , asa ca a venit momentul sa vorbesc putin despre el .

Ce spun ei :
Formula cu Complexul Colagen lucrează în profunzimea structurii părului, învăluind fiecare fir într-o peliculă care asigură creșterea diametrului acestuia și întărirea firului.


  • fiecare fir de păr crește cu până la 39% în diametru*
  • cu până la de 2 ori mai mult volum*
  • oferă volum chiar de la rădăcină

Mod de folosire: Aplica pe parul curat, usor umed. Nu necesita clatire.

Parerea mea :

Pot afirma ca defineste cat de cat buclele si tempereaza firele rebele .
Parul pare ingrijit si finisat chiar daca nu este coafat .
Nu incarca parul . Un sfat insa , aplicati-l neaparat pe parul umed si de la distanta considerabila , atfel parul capata acel aspect aspru ca si cum te-ai fi dat cu un tub de fixativ .
Nu trebuie sa folosesti o cantitate mare  , il poti folosi si la radacina parului , dar in cantitate mai mica. De asemenea ai grija sa nu pulverizezi si pe alte suprafete ( mobila , oglinda , etc. ) pentru ca devin albe si lipicioase.
Are un miros placut , destul de persistent ( cateva ore ) .
Efectul dureaza maxim o zi , asa ca daca sunteti norocoasa si va puteti face baie la 3-4 zile , nu va asteptati ca efectul acestuia sa durereze atat de mult .
Nu recomand sa-l aplicati pe parul uscat , nu prea are efect si parul devine foarte aspru si lipicios .
Cat despre intarirea firului de par nu pot spune prea multe , parul meu este tot fragil indiferent de produsele pe care le folosesc .
Per total am fost multimita de acest produs si cu siguranta il voi mai cumparata , mai ales ca are un pret accesibil .
Il puteti achizitiona Tratamentul leave-in pentru volum din magazinul online Avon ( acum are un pret promotional - doar 10.99 lei la comandarea oricarui alt produs din oferta ) sau contactand un reprezentant Avon .
Vezi oferta online !!!

Tratament Leave-in pentru volum 



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.