Daca as fi o stampila...

Da , stiu ca titlul suna haios , insa pana la urma ne putem identifica cu orice obiect . Si de ce nu si cu o stampila , mai ales daca acestea au diferite functionalitati .
Inca nu intelegi despre ce vorbesc , nu ? Vi se pare ca am luat-o razna ? Stati linistiti , sunt bine !
Daca ar fi sa aleg intre stampilele de la Colop  , oscilez intre 2 posibilitati , ambele ma reprezinta la fel de bine , una descrie foarte bine tot ce a insemnat si inseamna anul acesta pentru , iar cealalta ma reprezinta in general , asa cum sunt eu in general .
O sa va vorbesc despre amandoua , pana termin poate ma si hotarasc care ma reprezinta mai bine .
Prima optiune ar fi Stampila fericirii pentru ca anul acesta a fost unul extrem de frumos . Am aflat ca voi devenii mamica , sunt gravida si ma bucur de aceasta perioada , este una dintre cele mai frumoase din viata unor parinti . Tot anul acesta m-am cununat ! Un moment important in viata oricui , frumos , unic si neuitat . Un an frumos pentru noi ! In curand vom fi 3 si asteptam cu nerabdare acest moment .
A doua optiune ar fi stampila aeriana , da sunt aeriana , uneori ai impresia ca sunt in lumea mea . Sunt uituca , un pic impiedicata . Uneori dau impresia ca nu realizez ceea ce mi se spune , de gravitate situatie , insa realizez , doar ca nu o arat , tocmai de aceea par aeriana . Par o copila care nu-si da seama de ceea ce se intampla in jurul ei . Ai impresia ca sunt capul in nori . Cu toate acestea viata mi-a dat multe lovituri , lovituri care m-au maturizat.
Si acum ar trebui sa aleg ! Greu . As alege-o pe prima , este un an pe care vreau sa-l pastrez mereu viu in sufletul si mintea mea . Cu siguranta nu am nevoie de o stampila sa-mi amintesc de aceste momente , dar momentan as alege stampila fericirii .
Tu ce stampila ai alege? Daca ai putea apela la personalizare cand vine vorba de o stampila ce varianta ai alege ? Iti poti crea singur / a modelul .


Aceasta postare participa la Super Blog 2015 .

2 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.