Micuta Cosanzeana

De mica am avut parul lung . Nu neaparat pentru ca asa mi-am dorit eu . Eram micuta Cosanseaza a mamei mele .
Mama si-a dorit foarte mult o fetita careria sa-i croiasca rochite si sa-i impleteasca codite . Fratele meu , era foarte mandru de mica lui surioara cu parul lung , frumos si castaniu .
Tin minte ca am fost cu el la coafor si a stat cu ochii pe coafeaza ca nu cumva sa-mi taie prea mult din par .
Insa perioada aceasta a trecut . Incetul cu incetul am inceput sa-mi indrept parul , sa-l usuc cu feonul , sa aplic fixativ , spuma , motiv pentru care parul meu si-a pierdut din frumusete si din aspectul sanatos de alta data .
Asa ca la un moment dat am fost nevoita sa ma tund destul de scurt ( undeva pana pe la umeri ) , pentru ca deja toata lumea imi spunea ca parul meu arata groaznic ( culmea , aveau dreptate ).
Oricat de mult tin la parul meu lung m-am calcat pe suflet , l-am tuns si am inceput tot felul de tratamente , mai ales ca-mi si cadea parul foarte rau .
Prima data am folosit Gerovital Tratament Expert - Lotiune cu petroleum . Da ce-i drept are un miros puternic de gaz  , care iese destul de greu din par , insa este foarte efecient . Chiar am scapat de caderea parul si mirosul era acoperit dupa ce te limpezeai foarte bine si te samponai de 2 ori .
Mie mi-a facut foarte bine , chiar foarte bine
Da produsele de la Gerovital sunt foarte eficiente , raportul calitate-pret este foarte bun .
De la Gerovital folosesc de ani buni Serul Termoprotector , tot din gama Tratament Expert . Este singurul cu care ma impac , este eficient , miroase bine ( in comparatie cu alte produse pe care le-am incercat ) .
Asa ca felelor , dragi Cosanzene moderne folositi cu incredere produse romanesti de calitate , cum sunt cele de Farmec . Hai sa mai renuntam la tot felul de firme straine crezand ca sunt mult mai bune si eficiente .

Doctorul personal al parului tau 
Aceasta postare participa la Super Blog 2015 !

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.