Tu ce ai face cu 5000 euro ?

Tu ce ai face daca ai avea 5000 de euro ?
Iata o intrebare cu o multitudine de raspunsuri , pentru ca ai putea sa faci atat de multe lucruri cu 5000 Euro.
Ce as face eu ?
Avand in vedere ca sunt insarcinata prioritatile mele s-au schimbat , copilul meu fiind pe primul loc !
Cel mai probabil , de fapt cu siguranta as lua in primul rand tot ce are el nevoie in prima perioada a vietii . Imi doresc sa ii ofer tot ce-i bun si orice ii este necesar .
In al doilea rand as scapa de creditele pe care deja le am , pentru linistea mea si a familiei mele . Am scapa de o grija in plus .
Probabil o parte i-as pune deoparte pentru zile negre si pentru copil . As pleca intr-o vacanta , atunci cand bebe o sa mai creasca , sa-l putem lua cu noi .
In rest mi-as indeplini un vis ceva mai vechi . Sa cumpar hainute , jucarii si produse alimentare pentru copilasii dintr-un orfelinat , mai ales ca vine perioada sarbatorilor . Stiu ca multi dintre voi veti spune ca acest lucru il pot face oricand , totusi e nevoie de o suma de bani destul de generoasa , pe care momentan nu o am .
Gata cu visatul , sa trecem la treburi mai serioase acum .
Ce ne facem daca avem nevoie de o suma mai mare de bani ? Ce facem daca avem nevoie de anumite produse dar nu avem finaintele necesare ? Probabil vom apela la un credit sau la un card de credit .
Acum avem posibilitatea de a alege dintr-o multitudine de variante de creditare .
Mie mi-a atras atentia programul celor de la Banca Transilvania - StarBT , mai exact cardul STAR Forte . Poti imprumuta de cel mult 5 ori venitul tau lunar , in plus ai dobanzi avantajoase si flexibilitate cand vine vorba de rambursarea sumei . Ca tot a venit vorba de rate , ai pana la 12 luni rate fara dobanda.
Ar mai fi de mentionat si retinut ca :

  • ai comision 0 oriunde platesti cu cardul Star, in magazine sau online, in tara sau in strainatate ;
  • extras de cont gratuit ; 
  • plati sigure pe internet ; 
  • perioada de gratie de pana la 56 de zile ( pentru a nu plati dobanda, trebuie sa restitui bancii, suma cheltuita, pana in 25 ale lunii urmatoare ) 

Daca v-am facut curiosi , mai multe detalii despre acest program gasiti pe site sau puteti merge direct la cea mai apropriata sucursala a Bancii Transilvania .
As putea sa-mi indeplinesc una dintre dorintele de mai sus . Sa ii cumpar copilului meu toate cele necesare macar pentru primele luni  , datorita faptului ca exista peste 8000 de magazine partenere StarBT . Sunt o multime de magazine cu articole pentru copii si jucarii , cum ar fi BabyNeeds , Bebe si mami Boutique si multe alte magazine . Aceasta este doar o categorie. Lista completa a magazinelor partenere o gasiti aici .
Era sa uit de ceva destul de important si mai ales tentant . Cumparaturile prin cardul de credit StarBT iti aduc puncte STAR . 1 punct = 1 leu . Acesti banuti ii poti folosi pentru cumparaturi ulterioare sau de ce nu le poti face cadou unei persoane dragi care are de asemenea card StarBT ( se pot transfera minim 10 puncte )
Ce ziceti , suna bine ? Sau inca visati la ce puteti face cu 5000 EURO ? :)

Aceasta postare participa la Super Blog 2015 .

2 comments:

  1. Cu 5000 de euro ai putea sa incepi un mic business, asta as face eu cel putin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , la fel o idee foarte buna ! Mai ales ca este si de viitor ! :)

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.