Premiu Nivea

In urma cu ceva timp am scris despre posibilitatea de a castiga un kit de baza pentru ingrijirea pielii de la Nivea .
Din fericire eu m-am numarat printre castigatoare . L-am primit inca de luni , 04 noiembrie , doar ca abia acum am reusit sa scriu despre acest subiect .
Sa fiu sincera ma asteptam la ceva mai mult . dar intr-un fel ma asteptam sa fie asa .
Practic kitul de baza consta mai degraba in monstre de produse , mai exact o crema de 10 ml si o monstra de 4 ml a noi creme pentru fata si corp .
Cam in asta consta vestitul kit de baza .
Dar , toate ca toate sunt foarte bune sa le punem in gentuta , fiind mereu la indemana atunci cand avem nevoie de o crema sau de ce nu sa le luam cu noi atunci cand plecam in calatorie . Toate acestea datorita dimensiunilor mici .
Lista castigatorilor o poti aici .
Daca nu ai primit inca produsele iata si o poza :



Tu ai primit premiul ? Ce parere ai ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.