Concurs Nivea

Fetelor , m-am gandit sa impartasesc cu voi urmatorul concurs . Eu tocmai am aflat de el si m-am inscris cu speranta ca voi fi printre castigatoare .
Cei de la Nivea organizeaza un nou concurs .
De data aceasta poti castiga unul dintre cele 50 de seturi Nivea formate din :

  • Nivea Apa Micelara 3 in 1 pentru toate tipurile de ten
  • Nivea Apa Micelara 3 in 1 pentru ten uscat 
Concursul se desfasoara in perioada : 18.01.2016 - 01.02.2016 . Extragerea castigatorilor va avea loc pe 03.02.2016 . Castigatorii vor fi anuntati in maxim 3 zile de la data extragerii pe site-ul Nivea .
Mai multe detalii gasiti pe site-ul Nivea .
Formularul de inscriere in concurs il gasiti aici .
Mie nu-mi ramane decat sa va urez multa bafta si astept sa-mi spuneti daca va numarati printre fericitele castigatoare .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.