Cel mai frumos cadou

In primul rand vreau sa spun ca imi pare rau ca nu am reusit sa ma spun Craciun Fericit si un An nou plin de bucurii , dar niciodata nu e prea tarziu , nu ?
Sper din suflet ca noul an sa va aduca bucurii , sa fiti sanatosi si voiosi si sa vi se indeplineasca cele mai arzatoare dorinte .
Spuneam ca nu am apucat sa mai scriu pe blog . Postura de mamica mi-a cam ocupat timpul , mai ales ca suntem inca la inceput si inca de acomodam unii cu altii . Acum prioritatile s-au schimbat .
Ingerasul meu mai are putin si face o luna . A venit pe lume chiar in ziua de Craciun , cel mai frumos cadou pe care il puteam primi .
Sa fi parinte de un sentiment pe care nu-l poti descrie in cuvinte . Oferi si primesti dragoste neconditionata . Ce poate fi mai frumos de atat .
Ii multumesc lui Dumnezeu ca am un copil sanatos si frumos si ca ne putem bucura impreuna de toate aceste momente , momente pe care le traiesti o singura data in viata . Tocmai de aceea vreau sa profit de fiecare clipa , sa-mi ramane totul intiparit in minte : primul zambet , prima strangere de mana .
Asa ca daca va ganditi ca anul acesta sa deviniti parinti , nu ezitati , va spun cu mana pe inima .


2 comments:

  1. Sa va traiasca copilasul care a venit pe lume! Sa fie sanatos si voios si sa va bucurati de relizarile lui! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim frumos ! Asa sa fie . Multa sanatate si fericire si tie si familiei tale !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.