Minunea vietii

Zilnic se nasc copii ! Insa al tau se naste o singura data , sau ai tai .
E minunat cum putem da viata unor fiinte atat de firave care vor creste si vor deveni puternice !
9 luni , in care l-am purtat in pantece ! 9 luni in care abia asteptam sa-l pot tine in brate .
9 luni , nu foarte usoare : greturi , infectii , dureri de spate , de cap , etc. La un moment dat m-am temut ca-l voi pierde , atunci cand am ajuns la camera de garda cu sangerari , insa minunea aceasta mica a fost bine . Toate aceste lucruri au meritat din plin , orice durere , orice stare de disconfort !
Prima data cand l-am vazut la ecograf , prima data cand l-am simtit miscand , primele lovituri mai puternice , prima data cand a miscat atunci cand taticul a pus mana pe burta mea , au fost si vor fi momente de neuitat !
A urmat nasterea , slava Domnului am avut o nastere usoara si totul a fost bine . A vrut sa vina mai devreme decat a fost planuit ( initial eram pregatita sa fac cezariana ) , chiar in ziua de Craciun . Astfel am primit cel mai frumos cadou !
Prima atingere , atunci cand el plange pentru ca tocmai a parasit casuta lui in care a locuit timp de 9 luni . Momentul magic in care se calmeaza atunci cand doctorul il aduce langa tine !
Prima data cand il ti in brate , chiar daca nu sti cum si ce sa-i faci . Momentul in care il vezi pe tatal lui tinandu-l in brate , fericit fiind. Suflet langa suflet , cele 2 persoane pe care le iubesti cel mai mult . Ce imagine poate fi mai frumoasa ?
Primele zile acasa in care ne obisnuim unii cu altii , in care chiar daca suntem un pic stangaci reusim sa trecem peste toate!
Prima strangere de mana , primul zambet , prima data cand ne priveste in ochi!
Toate acestea si multe alte lucruri vor ramane intiparite , in minte si in suflet !
Zi de zi ai parte de clipe pe care nu le poti descrie in cuvinte .
Un simplu zambet iti poate insenina intreaga zi !
Asa ca daca inca nu stiti daca e momentul sa faceti un copil , postarea aceasta e pentru voi . Merita din plin orice , o spun din suflet !
Viata capata mai multa culoare atunci cand vin ei pe lume !
Sa fi parinte e pur si simplu magic !



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.