Incepe Spring Super Blog 2016

Asa cum probabil v-ati dat seama din titlu , incepe Spring Super Blog 2016 , cea de-a 12 editie .
Spre rusinea mea , abia sambata am aflat si abia azi mi-am gasit putin timp sa-mi anunt participarea si sa sa ma inscriu si eu in competitie .
Ce este Super Blog , probabil stiti majoritatea dintre voi , totusi am sa va spun ca este o competitie dedicata blogerilor din Romania . Tot ce trebuie sa faci este sa creez articole cat mai interesante si atractive respectand ceritele probelor .
Pentru a te inscrie in competitie trebuie sa-ti anunti participarea pe blogul tau , apoi sa completezi formularul de inscriere . Dupa ce ai completat acest formularul si cei de la super Blog iti analizeaza blogul vei primi un email in care ti se confirma daca blogul tau a fost sau nu validat .
Spring Super Blog 2016 are loc in perioada 1 martie - 11 martie . Inscrierile au inceput deja de pe 24 februarie .
Probele apar in fiecare marti , joi si sambata . Mai multe detalii gasiti pe site-ul Super Blog .
Merita sa participati , este o competitie frumoasa . In plus iti pune mintea si imaginatia la contributie .
Din pacate am participat doar la 2 editii sau as putea spune 1 si jumatate , insa de data aceasta , mi-am propus sa-mi dau toata silinta si ajung printre finalisti .
Acum nu-mi ramane decat sa va urez multa bafta si nu in ultimul rand inspiratie .

2 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.