Ce s-a intamplat cu bunul simt ?

Uneori stau si ma intreb ce s-a intamplat cu bunul simt ? Problema e ca nu reusesc sa gasesc un raspuns .
Am iesit la plimbare cu cel mic ( cu caruciorul ) . La o trecere de pietoni nesemaforizata un  taximetrist " dragut " imi spune :
"- Hai fa treci , dar vezi ca esti pe langa trecere ! "
Eu ii raspund politicos :
" - Da , sunt pe langa pentru ca pe trecere sunt parcate masini si nu am cum sa trec peste ele ! "
Logic ca in urma mea a urmat un sir lung de injuraturi .
Oricum exista o problema destul de mare cu trecerile nesemaforizate , pentru ca se pare ca noi mamicile cu carucior trebuie sa acordam prioritate masinilor . Si uite asa stam si asteptam un sofer dragut care sa ne lase sa trecem . Tot noi trebuie sa ne inghesuim si sa ne dam la o parte atunci cand trecem printr-un spatiu mai mic .
Ca sa nu mai zic ca rar mai gasesti persoane care se ofera sa te ajute sa urci pe o bordura mai inalta si culmea aceste persoane de cele mai multe ori sunt tot femei .
Problema este ca noi oamenii tindem sa generalizam si sa sa-i bagam pe toti in aceeasi oala . Insa stiu ca inca mai sunt oameni cu bun simt si ma bucur enorm de fiecare data cand ii intalnesc , le multumesc si zambesc !
As putea sa scriu mult pe acest subiect , dar ma opresc aici . Totusi nu am putut sa nu abtin tinand cont de intamplarea cu domnul taximetrist .


2 comments:

  1. Fara disciplina si educatie nu se poate face nimic.
    Si ar mai fi aplicarea legii... Romanul nu stie decat de frica din pacate...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problema e ca nu stiu unde o sa ajungem , daca nu ne respectam cat de cat . In plus ce pretentii poti avea de la un copil , daca adultii se comporta asa !
      Cat despre legi , din pacate nu are cine sa aplice .

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.