Cumparaturi 1001 cosmetice

In sfarsit am reusit si eu sa fac o comanda pe 1001cosmetice . Am amanat de atatea ori , incat ma resemnasem cu gandul ca voi reusi niciodata !
Totusi , am decis sa ma rasfat putin si sa fac o comanda . Daca se poate numi rasfat , avand in vedere ca am luat doar produse de care aveam nevoie neaparat .
1001 cosmetice este un magazin online ce comercializeaza cosmetice , la preturi mici .

  • Cum a decurs comanda

Am plasat comand pe 08 februarie ( stiu a durat cam mult pana m-am decis sa scriu ) . Din cauza volumului mare de comenzi , aceasta a fost trimisa vineri 12 februarie si a ajuns pe 17 februarie .
Am fost sunata pentru comfirmarea comenzii . Persoana cu care am vorbit a fost foarte draguta , mai ales ca adaugasem inca 2 produse dupa finalizarea comenzii .
Am primit email in ziua in care comanda a fost expediata cu numar de urmarire expeditie .


Coletul a fost frumos impachetat , astfel incat sa nu se deteriozeze in timpul transportului . In interior produsele erau intr-o punguta , nu erau aruncate pur si simplu in cutie .



Am apreciat si faptul ca pudra si oja erau invelite in folie cu bule de aer , pentru a fi protejate .

Si acum a venit momentul sa va spun ce mi-am comandat si prima impresie despre aceste produse .
Incepem cu 
Am auzit o multime de pareri bune despre el si eram nerabdatoare sa-l incerc . M-a atras faptul ca este alb . Nu verde sau alte culori care arata dubios pe fata . Imi place ca nu ramane uleios pe piele si da machiajul chiar rezista mai mult . Costa 19 lei .

M-am tot uitat ce nuanta sa-mi iau si pana la urma m-am hotarat sa o iau pe cea transparenta . Am mai avut aceasta pudra si stiam ca este buna . Imi place ca nu este prafoasa , nu incarca tenul si fixeaza destul de bine fondul de ten . Recomand sa aplicati o cantitate mica , altfel tenul va parea incarcat . A costat 15 lei .
Din pacate nuanta brown nu prea mi se potriveste . Insa bine estompata se vede ok . Mi-a placut acest creion deoarece avea si periuta . Are varful tare , ceea ce face aplicarea mai usoara ( cel putin pentru mine ) si rezista cateva ore bune pe sprancene . Costa doar 7,5 Lei

Nunta imi place la nebunie . Acopera binisor si dintr-un singur strat . Nu se usuca in 60 secunde , insa nu trebuie sa astepti prea mult , in jur de 4-5 min ( fara spray ptr uscare rapida ) . Rezista in jur de 4-5 zile cu top coat . Singurul lucru care nu prea mi-a placut este faptul ca are periuta destul de mare , eu ma descurc un pic mai bine cu cele mai subtirele . Nuanta este 830 . M-a costat doar 6 lei .


Pana acum l-am avut pe cel de Elf . Pentru ca nu folosesc foarte des am ales un tus de ochi mai ieftin . Per total imi place , este suficient de pigmentat si rezista cateva ore . . Din pacate pensula avea cateva fire zburlite , asa ca nu va pot spune nimic despre aplicare . Am ales nuanta black cu pensula . La fel si acesta este foarte ieftin , doar 8,5 Ron



Are o acoperire buna , nu se strange in liniile fine , ilumineaza ochi . Eu il folosesc si pe post de primer si ajuta destul de bine . Deoarece am tenul deschis , nuanta aleasa a fost Light to Medium , dar se potriveste si unui ten putin mai inchis .Costa 13,5 lei
Rimelul meu preferat de ani de zile . Imi place periuta , imi place este pigmentat , se aplica usor . Atentie insa , aplicat in exces , incarca genele si acestea se lipesc intre ele . Nuanta Black . Costa 23 de lei .

La o comanda de minim 50 de lei primiti un cadou . Eu am primit un buretel pentru aplicarea pudrei de la Exotica . Mi se pare foarte dragut din partea lor , orice mica atentie ne incanta . Sincer s-a nimerit la fix , pentru ca nu mai aveam .




Aceasta a fost comanda mea . Probabil o sa dureze ceva pana la urmatoarea sesiune de shopping pe acest site , deoarece prioritatile mele s-au schimbat . 

P.S. : nu recomand sa alegeti ca modalitate de livrare Posta Romana . Teoretic coletul trebuie livrat la domiciliu de catre factorul postal , insa cei de Posta Romana  s-au gandit ca e mai bine sa-mi lase un aviz in cutia postala . Cand am ridicat coletul de la posta am sesizat ca avea o stampila cu "destinatar lipsa domiciliu " cu o data din 2015 , modificata cu pixul . Mentionez ca in aceea zi am fost toata ziua acasa .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.