Cenusareasa în zilele noastre

Îmi plac la nebunie poveștile , întotdeauna mi-au placut . Când eram micuță , fiind extrem de curioasă obișnuiam să trag cu ochiul la finalul povești .
Așa s-a întamplat și cu povestea Cenușăresei , n-am putut să aștept să termin povestea și am citit finalul . Probabil la vremea respectivă nu a fost cea mai inspirată idee , dar acum când îmi amintesc zâmbesc cu drag .
Și că tot a venit vorba de Cenușareasa , vă amintiți de momentul in care aceasta iși pierde pantoful ? Mă întreb oare care ar fi fost finalul acestei povești dacă Cenușareasa trăia în zile noastre ? Oare prințul ar mai fi cautat-o ? Probabil că da .

Insă Cenușareasa noastră probabil ar fi rezolvat situația mult mai repede , cu o nouă pereche de pantofi . Dacă ar fi trăit in zilele noastre , mai mult ca sigur nici măcar nu se deplasa din căminul ei comod si călduros .
Ar fi ales să comande o nouă pereche dintr-un magazin online de pantofi , savurând o ciocolata caldă . Mai ales magazinul Carmin Shoes ar fi fost prima sa alegere .
De ce ?
Simplu ! Pentru ca au o mulțime de oferte la pantofi de dama. In plus au pantofi de calitate la preturi foarte bune.Eu cu siguranța mi-aș lua din acest , magazin , mai ales ca am văzut modele retro , în stilul anilor 60 . Sunt absolut superbi . Îmi plac la nebunie acest gen de pantofi .

Oare Cenușareasa din zilele noastre ar fi ales acest gen de pantofi sau ar fi optat pentru pantofi stiletto Red Queen .
Oricare ar fi fost alegerea ei cu siguranța ar fi atras atenția cu noua pereche și la fel de sigură sunt și de faptul ca l-ar fi cucerit și pe prințul ei modern .
Voi ce model vă doriti din colecțiile celor de la Carmine Shoes ?

Acesta postare participa la Spring Super Blog 2016 .

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.