La multi ani !

Azi este Ziua Internațională a Femeii, asa ca m-am gândit să profit de această zi si sa le urez un calduros La mulți ani , tuturor femeilor . Nu uitați ca sunteți frumoase și puternice , indiferent de ce zic cei din jurul vostru.  De fapt , acest lucru ar trebui sa vi-l amintiți in fiecare zi .
Și acum pot să bat câmpii puțin , mai ales ca v-am urat de bine :)) . Nu are rost să scriu diverse chestii despre Ziua Internațională a Femeii , pentru ca astfel de informații le găsiți pe net , dând un simplu search pe google . Dacă m-aș apuca sa scriu , ar fi un fel de copy-paste .
In primul rând vreau să vă zic ca pregătesc un review ( am deja pozele ) , preferatele lunii februarie și produse terminate . Stiu , stiu , noutăți , nu am mai avut astfel de postări până acum .
Pentru că tot am primit un mesaj îm care am fost intrebata unde imi găsesc temele pentru blog , săptamâna aceasta promit sa creez o postare cu site-urile de unde obișnuiesc să-mi aleg template-urile . Poate astfel ajut și alți blogeri .
În al doilea vă anunț cu bucurie că pregătesc un concurs . Mă aproprii încet , încet de 200 de fani pe pagina de Facebook Annya's Blog ( stiu ca sunt puțini , în comparație cu alte pagini ) , motiv pentru care imi doresc sa vă mulțumesc că sunteți alături de mine . Cum o pot face altfel decât printr-un mic concurs .
Ce premiu voi acorda , încă nu stiu exact . Știu doar că printre altele va fi și un set de bijuterii handmade , realizat de mine special pentru voi .
Cam atât pentru acum .
Să aveți o zi minunată !

P.S. Fetelor , femeilor , mămicilor , sper sa primiți cadouri speciale !


sursa foto : http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.