Ma gasiti si pe Pinterest si Instagram

Recunosc ca eu sunt putin certata cu site-urile de socializare . Stiu doar lucrurile elementare . Recunosc si ca nu prea mi-am batut capul .
Totusi vazand ca este la mare moda , am decis sa-mi fac si eu conturi pe Pinterest si Instagram . Inca nu m-am lamurit exact care e treaba cu ele , sunt in testare .
Le-am facut mai mult pentru a promova produsele handmade realizate de mine si implicit blogul AnnyaHandmade , dar ca si celelalte conturi de socializare le folosesc si pentru promovarea acestui blog ( Annya's Blog ) .
Daca doriti sa ma urmariti si pe aceste site-uri va astept cu drag

Toate conturile mele inclusiv Facebook , Twitter si GooglePlus le gasiti in header in partea dreapta .
Daca aveti sfaturile legate de cele 2 site-uri ( Instagram si Pinterest ) le astept cu drag . Orice e bine venit , avand in vedere ca nu stiu exact cum functioneaza . 


2 comments:

  1. Cred ca o sa-mi fac si eu cont pe Pinterest si Instagram, dar nu stiu cand. :))
    Sunt bune pentru promovarea fotografiilor mai ales.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact ! Pe blogul tau sunt o multime de poze foarte frumoase , ar fi pacat sa nu le promovezi . Sper sa ne vedem curand si pe aceste site-uri .

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.