Moment important

Am lipsit o perioadă de pe blog , foarte scurtă ce-i drept . Azi o să încerc să recuperez , sper să și reușesc .
Am o scuză foarte bună , din fericire ! In weekend a fost botezul fiului meu , iar party-ul a ținut 2 zile - sâmbătă și duminică . Vineri am făcut toate pregătirile , luni si marți curătenia si ieri pot sa zic că am fost foarte ocupată cu bebe . A avut o zi mai morocănoasă .
Totul a fost frumos și o să rămână in sufletele noastre mult timp de acum , de fapt cred ca o să rămână pentru totdeauna .
In alta ordine de idei , imi pare foarte rau ca am ratat o gramadă de probe la Super Blog . Se pare că nici de data aceasta nu o să mă număr printre finalisti . Nu-i nimic , incă mai am timp sa particip la următoarele probe .
Acum aștept venirea primăverii și sper din suflet să nu se lase prea mult așteptată .



De ceva vreme tot încerc să-mi schimb bannerul / logo-ul blogului și nu prea reușesc să fac ceva care să-mi placă cu adevărat . Totuși m-am oprit momentan la cel de mai jos . Ce părere aveți ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.