O pisica + o punga de faina = curatenie

Probabil va intreabati ce vreau sa zic prin acest titlu . Eh , am o povestioara pentru voi  . Una destul de amuzanta , cel putin acum , la vremea ei nu prea a fost atat de haioasa .
Sa incepem...
Sambata de obicei fac curatenie prin toata casa . Sters praf , asiprat , tot tacamul.
Totusi intr-o sambata m-am gandit sa merg mai intai la cumparaturi si dupa sa ma apuc de curatenie . Zis si facut , am mers la shopping , m-am intors acasa si am avut proasta inspiratie sa las punga de cumparaturi in sufragerie .
Am fugit sa ma apuc de curatenie in camera mea . Dupa ce am terminat dormitorul , urma sufrageria , doar ca aici ma astepta o mare surpriza .
In punga de cumparaturi aveam si un pachet de faina cu care pisicuta mea draguta s-a tot jucat . L-a zgariat pana a facut punga franjuri . Nu ar fi fost o problema daca faina nu era imprastiata pe covor . Ma astepta ditamai pata alba si o multime de pete mai micute sub forma de labute .
Mi-am pus mainile in cap , am certat pisica . Eu tipam la ea , ii explicam , gesticulam si ea ma privea duios si rugator si mai miorlaia din cand in cand .
Intr-un final m-am resemnat si am decis ca e musai sa fac curat . Stiam ca matura nu o sa ma ajute in aceasta situatie , asa ca am apelat la aspirator . Doar ca acest aspirator era cam vechi si depasit . A ramas o gramada de faina in tesatura covorului . Si acum , ce fac ? Am incercat sa spal covorul ( ce o fi fost in mintea mea ?! ) , insa pata alba inca se mai zarea , plus ca stim cu toti ce se intampla cu faina cand o amestecam cu apa .
Atunci mi-am dat seama cat de utile sunt aspiratoarele profesionale . Cat mi-as fi dorit sa am unul , in acel moment .
Mi-am promis ca intr-o buna zi o sa-mi iau un aspirator mult mai performant . Ziua aceea inca nu a venit .
Inca tanjesc dupa un aspirator mai bun , tocmai de aceea din cand in cand arunc cate un ochi pe ofertele magazinelor .
Din acest motiv pot sa va spun sincer ca am vazut o multime de aspiratoare la oferta in magazinul  MarketOnline.ro.
Cat de curand trebuie sa-mi cumpar un aspirator mai performant Cel mic va creste si va merge de-a busilea prin toata casa . Atunci chiar trebuie sa aspir foarte bine covoarele , mai ales daca pisicuta mea simpatica si nazdravana se gandeste sa mai faca o boacana si sa se joaca cu faina . Urmele de labute sunt suficiente , n-as vrea sa vad si urme de manute prin toata casa ( totusi cred ca ar fi haios ) .
Si ca tot a venit vorba de bebe , ma gandeam ca un aspirator cu filtrare prin apa ar fi cel mai indicat , atfel praful si parul de pisica sunt colectate direct in apa. Tot pe site-ul MarketOnline , am vazut aspiratorul Rohnson Aquatech R144 si l-am pus pe wishlist . Mai mult ca sigur , un astfel de aspirator m-ar fi ajutat enorm atunci . As fi terminat mult mai repede si nici nu as fi umplut ghena de un nor mare si alb .
Sincer , acum imi amintesc cu drag de aceasta intamplare si abia astept ca si cel mic sa faca boacane asemanatoare . Chiar daca la inceput probabil o sa ma enervez putin , dupa o sa rad .

Acest articol participa la Spring Super Blog 2016


2 comments:

  1. Drăguță poveste, dragă Annya! Îți doresc mult succes la concurs, dar cred că ai fi mai competitivă dacă ai scrie cu diacritice. (Și corectează ”l-a” de pe ultimul rând, e ”la”!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet , mai ales pentru sfaturi ! Astfel de sfaturi sunt folositoare !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.