O primavara frumoasa

Azi este 1 Martie . Dupa o iarna nu prea friguroasa , primavara incepe sa-si arate zambetul cald .
Acest lucru nu poate decat sa ma bucure , deoarece ador primavara si sper sa avem parte de vreme frumoasa si calduroasa .
Chiar daca de dimineata a plouat , la pranz a iesit soarele .
Printre ganguritul celui mic , auzeam si cateva vrabiute ciripind . Mirosul de zambile e atat de placut , mai ales ca aceastea sunt unele dintre florile mele preferate . Nu-i asa ca 1 Martie e o zi frumoasa ?

In alta ordine de idei , vreau sa anunt ca planuiesc sa revin in forta pe blog . Am un chef nebun de scris . Probabil ca nu voi avea posibilitatea de o scrie ori de cate ori vreau , avand un bebe de doar 2 luni , insa o sa profit de momentele in care el doarme si nu am alta treaba prin casa .
In plus m-am inscris din nou in competitia Spring Super Blog 2016 . Apropo azi a aparut prima proba . Daca nu v-ati inscris inca o puteti face .
Dupa cum probabil ati observat unii dintre voi , mi-am schimbat si tema blogului ( sablonul ) , pur si simplu ma plictisisem de cealalta si avea si ceva probleme cu paginatia . Acum imi puteti lasa comentarii folosind si contul de Facebook sau Disqus , asa va astept cu drag sa-mi spuneti parerile voastre .
Vreau sa scriu mai multe articole din categoriile fashion , review-uri si sper sa pot face acest lucru , chiar daca nu sunt experta in aceste domenii .
In rest vreau sa va urez o primavara cat mai calduroasa si frumoasa , sa aveti parte de tot ce-i mai bun.

P.S. Fetelor sper ca ati primit multe martisoare , doar sunt simbolul primaverii .





No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.