Produse terminate februarie 2016 ( Syoss , Avon , Rexona , Lady's )



Iată și prima mea postare din aceasta categorie .
Se pare ca am doar 3 produse consumate în luna februarie . Acum am să vorbesc pe scurt despre ele și promit să revin cu review-uri complete despre fiecare produs in parte .
Sa incepem...

  • SYOSS Keratin - pur si simplu ador acest șampon . Îmi place cum miroase , face multă spumă și mai ales îmi place ca datorită lui parul meu nu se mai îngrașă la fel de repede . Îl găsiți in orice hypermarket sau supermarket . O sticla are 400 de ml . Prețul variază intre 16-18 lei .
  • Rexona for Black and White - bunicel , cel putin pentru mine . Îmi displace faptul ca mirosul nu prea rezista . Din păcate lasă si urme . În plus eu o mică problema cu anumite parfurmi , la un moment dat , acestea incep sa miroasa usor acrișor , la fel se întâmplă și cu acestea . Cât despre protecție împrotriva mirosul neplăcut , pot spune ca rezistă în jur de 3-4 ore .
  • Mascara 10X Perfect Dynamic - Lady's - din păcate acest produs nu mai există pe site-ul celor de Lady's . Spun din păcate pentru ca eu am fost mulțumită de el . Separa genele , nu le încarcă si este suficient pe pigmentat . Singurele minusuri ar fi ambalajul , după cum vedeți scrisul s-a curățat si faptul ca s-a uscat destul de repede . A costat in jur de 16 lei . 
  • Fond de ten persistent Extralasting de la Avon - isi face treaba destul de bine . Cu o bază de machiaj și o pudră rezistă chiar si de dimineată până seara . Are acoperire medie , însă aplicat intr-un strat mai gros tinde sa încarce tenul . Acum costă 22,99 lei și-l puteti găsi aici

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.