Jurnal de mămică - Născut de Crăciun

Probabil că nu e cel mai potrivit moment să scriu despre acest subiect , având în vedere că Pastele bate la ușă , dar totuși e un subiect frumos pe care vreau să-l împart cu voi , un subiect de suflet .
Da, băiețelul meu s-a născut chiar în ziua de Crăciun , mai exact în dimineața de Crăciun la ora 03:55.
Chiar dacă mi-am petrecut sărbătorile în maternitate au fost cele mai frumoase pentru că în sfârșit am putut să-mi țin puiul în brațe .
Am primit cel mai frumos cadou din lume . Nu-mi imaginez altceva mai frumos .
Ne-am bucurat enorm când a venit pe lume în această zi speciala , foarte specială pentru familia noastră . Spun acest lucru datorită faptului că nu este singurul născut în această zi .
Bunicul lui (din partea tatălui ) este născut tot pe 25 decembrie . Nu-și mai încăpea în piele de mândrie când a aflat . El ne-a zis mereu " Să vedeți voi că o să se nască chiar pe 25 decembrie !" . Noi l-am ascultat , dar nu credeam că o să fie așa , mai ales că programasem cezariana pe 28 decembrie .
Bunica mea a fost născută tot pe 25 decembrie . Din păcate sunt nevoită să spun din păcăte deoarece anul trecut a încetat din viața . Unul dintre baieții ei a fost atât de emoționat încât abia putea să vorbească . O prietenă foarte bună mi-a spus " Poate că l-a trimis bunica ta " , având în vedere că sunt născuți în aceeași zi . Știu că ea și mama mea îl vor veghea de acolo de sus .
Și acum când scriu îmi dau lacrimile de emoție și îi mulțumesc lui Dumnezeu .
Bebele nostru s-a încăpățânat să vină într-o zi atât de specială . De acum știu că fiecare Crăciun o să fie și mai frumos , mult mai frumos .
Multă lume s-a bucurat când a aflat ca s-a născut în ziua de Crăciun spunând că o să fie un copil special și că cei născuți în această zi sunt copii foarte norocoși .
Alții au spus că o să fie un pic ciudat pentru el deoarece o să primească un singur cadou și de ziua lui și de Craciun sau că nu o să vină nimeni la ziua lui pentru că toată lumea preferă să stea cu familia .
Sincer eu nu m-am gândit la aceste lucruri , vreau doar că el să fie sănătos , fericit , inteligent și norocos . Iubit deja este , enorm de mult .
Te iubim Strumfule , mult de tot , cel mai mult . Zambetul tău este pansament pentru sufletele noastre . Îti mulțumim că ne faci viața mai frumoasă.




sursă imagine : http://www.nastol.com.ua/

4 comments:

  1. Superrr! Eu sarbatoresc ziua onomastica de Craciun. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte drăguț! E un nume frumos și special ! :)

      Delete
  2. Să vă fie sănătos și norocos!

    Sărbători luminate, cu liniște și pace și multe bucurii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim frumos ! Așa să fie ! Paște Fericit , multă sănătate și fericire !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.