Mămici , nu înfofoliți copiii

În ultima perioadă ( și nu numai , cred ) am observat că părinții tind să-și înfofolească copii . Am văzut copii care abia dacă puteau să se miște .
Rămâneam uimită când vedeam copii cu căciula foarte groasă și geacă îmblănită la 20 de grade . Sau mămici în tricou , în timp ce copii din cărucior , chiar dacă erau îmbrăcați gros erau înveliți și cu o pătură groasă .
Știu că îi vedeți atât de mici și aveți impresia că sunt extrem de sensibili , dar nu e chiar așa . În plus faptul că sunt îmbrăcați prea gros și transpiră este mai periculos decât frigul în sine .
Dacă tu te simți bine într-un tricou , nu înseamna că lui trebuie să îi dai 2 perechi de pantaloni , body , pulover , geacă și căciulă groasă. Găndește-te cum te-ai simți tu imbrăcată așa ? Ideal este să aibă un strat în plus fată de un adult , iar acest strat în plus poate fi reprezentat de un body , în rest îmbracă-l exact ca și tine .
Dacă este deja mărișor nu uita să iei în calcul și faptul că aleargă se agită și transpiră mai repede ca tine .
Niciodată nu am înteles această disperare , de a îmbrăca bebelușii de parcă am fi la polul nord . Abia dacă le vezi ochii  și se miscă precum roboții .
Înteleg teamă unor mămici , uneori și mie mi-e teamă , totuși înainte să-l îmbrac mă gândesc cum m-aș simți eu în locul lui . Recunosc uneori am exagerat și eu , până am observat că se agită în cărucior și că transpira .
Nu uitați că cel mai bine este să-l îmbrăcați în mai multe straturi mai subțiri și neaparat hainutele care stau direct pe piele să fie din bumbac .
Uneori mai văd părinți care au ieșit la aer cu bebelușul lor , sau cel puțin așa cred că în acel cărucior este un bebe . Fiind acoperit de husa pentru picioare și copertină abia dacă îl mai observi . Oare ce mai respiră acel copil dacă e acoperit din toate părțile . Mai sunt mămici care pun peste copertină și o pătură . Întrebarea mea e : de ce îi mai scot la aer ?
Poate că sunt răutăcioasă în acest moment sau veți crede că nu știu să am grijă de copilul meu , totuși așa gândesc eu .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.