Noutăți

Probabil vă întrebați ce este cu postările anterioare , de ce au apărut așa brusc .
Ei bine , mă hotărâsem să-mi fac un nou blog , unde să povestesc experiențele mele legate de bucuria de a fi mamă . Însă mi-am dat seama că nu am timp să investesc în 2 bloguri , așa că le-am comasat .
Astfel a luat naștere o nouă categorie pe acest blog - Jurnal de mămică .
De ce am ales să povestesc aceste lucruri , pe care unii le consideră extrem de personale ?
Simplu pentru că uneori experiențele altora ne pot ajuta să trecem mai ușor peste problemele noastre . Sunt o mămică la început de drum , mai mult ca sigur nu știu foarte multe , însă voi învăța pe parcurs , împreuna cu voi mămicile . Vă aștept cu sfaturi , păreri . Pe mine m-a ajutat să citesc blogurile altor mămici și sper că și eu voi ajuta la rândul meu .
Pe pagina de Facebook a blogul dedicat acestui subiect , organizasem un mic concurs . Din păcate nu s-a înscris decât o singură persoană , așa că m-am gândit să schimb puțin și să-l organizez pe pagina de facebook a acestui blog ( Anny's Blog ) . Momentan îmi doresc să schimb ceva , așa că mai durează puțin până voi posta detaliile concursului .
Sper din suflet să vă înscrieți și promit să organizez mai des astfel de concursuri .
Începând de azi voi posta mai des . Încerc pe cât posibil să postez măcar un articol pe zi .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.