Ofertă Ecco de Paști

Așa cum ne-am obișnuit cei de la Ecco Shoes ne încântă mereu cu reducerei speciale . Și anul acesta Iepurașil Ecco ne-a pregătit o ofertă speciala .
În perioada 22 aprilie - 01 mai beneficiezi de 30 % extrareducere la al doilea produs cumpărat .
Din promoție fac parte atât produsele nereduse cât și cele deja reduse din categoriile : încălțăminte , genți , curele , portmonee .
Reducerea se aplică direct în coșul de cumpărături , în în momentul în care exista cel puțin 2 produse ( la produsul cu cel mai mic preț ) .
În această oferta nu intră produsele de întreținere , curățare sau protectie , șosetele , branțurile , sireturile , etc.

Dacă doriți încăltăminte de calitate , chiar vă recomand acest magazin . Din păcate eu încă nu am reușit să-mi iau de la ei , dar am prietene care sunt foarte încântate , în plus am observat că sunt foarte rezistente .

Ecco-Shoes.ro

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.