Review - Apa de toaletă Infinit Moment pentru EA

O apă de toaletă ce mi-a plăcut , dar din păcate în ultima vreme nu prea l-am mai găsit în oferta lor . Chiar îmi doream să-l mai cumpăr . Este vorba de Apa de toaletă Infinite Moment Pentru Ea de la Avon .

Ce spun ei :

Apa de toaleta Infinite Moment pentru Ea
Pentru EL esti TOTUL...Pastreaza o viata intreaga esenta momentelor cand simti ca Universul lui esti TU!

Noua Apa de toaleta Infinite Moment este o reflectie a lumii in care traim. Aroma sa surprinde contrastul dintre traditii, redate prin notele lemnoase de origine japoneza si spiritul modern al aromelor de coctail Kir Royale, zmeura, note florale si vanilie.
Acest parfum te va cuceri iremediabil cu aroma sa care oscileaza intre senzualitate si prospetime.

"Infinite Moment propune un contrast intre note proaspete si senzualitatea acordurilor intense" (Christophe Raymund, parfumier Givaudan)

CATEGORIA: FLORAL -ORIENTALA
Note de varf: coctail Kir Royale, zmeura, violeta
Note de mijloc: orhidee, iasomie, note lemnoase
Note de baza: patchouli, tonka, vanilie



Părerea mea :
Ce-mi place :
  • mirosul , este plăcut făra a fi strident 
  • miroase bine și pe pielea mea ( în general eu am probleme cu unele parfumuri , tind să-și schimbe mirosul foarte tare atunci când îl aplic pe piele )
  • design-ul sticlei , simplu și elegant 
  • aplicat pe haine , nu pătează
Ce nu-mi place :
  • Mirosul nu persistă . Rezistă cam 2-3 ore .
  • Căpăcelul parfumului nu stă fix ( ori am nimerit eu o sticlă mai proastă )


Poza de mai sus este mai mult o dovadă că am folosit acest parfum până la ultima picătură .
Așa cum am spus și la început momentan parfumul nu este disponibil nici în catalog , nici pe site-ul celor de Avon , dar promit să revin cu informații atunci când reapare .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.