Review - Fond de ten persistent Extralasting Avon

Voiam de mult să fac un review al acestui produs , mai exact din luna februarie de când l-am introdus în categoria produse consumate . Postarea o găsiți aici .
Estte vorba de Fondul de ten persistent ExtraLasting de la Avon . Un fond de ten bun , calitate medie la un preț mic . Eu l-am folosit mai mult vara trecută când eram puțin mai bronzată , tocmai de aceea este mai inchis acum ( veți observa în poze ) . După accea l-am folosit amestecat cu alt fond de ten .

Gramaj : 30 ml
Ambalaj : sticla transparentă cu pompită

Ce spun ei : 

Fond de ten cu acoperire pana la 18 ore. Pentru ten normal sau gras

• hidrateaza si reduce excesul de sebum
• acopera imperfectiunile si asigura confortul pielii
• grad de acoperire mediu spre mare

Cum actioneaza: formula absoarbe excesul de sebuum si protejeaza tenul, asigurand un aspect proaspat al machiajului toata ziua. Cu factor de protectie SPF12.

Mod de folosire: aplicati o cantitate mica de produs pe fata si uniformizati cu ajutorul degetelor sau al unui buretel de machiaj.



Părerea mea :

Are o putere de acoperire destul de mare și se uniformizează frumos pe ten . Se absoarbe repede .

Tenul nu are un aspect încărcat , nu lasă dâre . Singurul lucru în minus ar fi că nu rezistă foarte mult pe fată . In jur de 5-6 ore maxim . Fixat cu pudră și un primer ajunge undeva la 7-8 ore .
Ca să vă facați o idee mai bună despre puterea de acoperire , iată încă o imagine . Am un semn pe mâna .


Hidratează suficient , mai ales că eu am piela uscată în zona pomeților . Cât despre matifiere , nu pot să spun prea multe . La început rămâne destul de lucios , dar la fel se poate rezolva cu o pudră !
Mi-a plăcut că are și factor de protecție solară , fiind binevenit oricând , fie iarnă , fie vară .
Nuantă aleasă de mine a fost Shell . Mi-a plăcut că nu are aceea tentă portocalie sau galbenă .
Nu am avut probleme cu pompița , nu s-a stricat și nici nu curge mult produs . Un lucru bun , dacă nu ne dorim să irosim aiurea .


Acum îl găsiți la Avon la prețul de 24,99 Ron .
În plus în această perioadă beneficiați și de o ofertă tentantă .La o comandă de minim 120 de lei folosind codul promoțional AVON106 puteți achizitiona Rujul Luxe nuanța Desire Red cu doar 5 lei . Acest cod este valabil doar o singură dată .

1 comment:

  1. Un fond de ten de nota 10 , la un pret pentru buzunarul fiecaruia.
    Eu am nuanta Nude,si am observat ca in cateva luni culoarea se schimba efectiv in Natural Beige , dar,pentru mine este un avantaj pe timp pe primvara-vara-toamna cat timp sunt bronzata,pentru ca este nuanta perfecta.
    Eu nu folosesc pudra,am tenul gras,mai ales vara,dar imi place pentru ca are un finish natural,se imbina perfect cu tenul si imi da un luciu frumos tenului pana la finalul zilei.
    Am observat ca hidrateaza,nu mi-a provocat cosuri,iritatii,din contra,imi face foarte bine tenului .
    Il aplic cu degetelele,si se intinde foarte bine.
    Il aplic dupa ce imi hidratez tenul cu crema Neutrogena si este perfect.
    Singura mea problema este iarna,din cauza ca numai sunt bronzata si folosesc tot nuanta Nude si are tendinta ca dupa cateva ore sa se inchida nuanta si sa se vada diferenta dintre ten si gat.
    In rest...un fond de ten excelent,care ma tine muuulte luni si il folosesc destul de des:)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.