Review - Mascara 10X Perfect Dynamic

Într-o postare anterioară spuneam ca Mascara 10X Perfect Dynamic nu se mai găsea pe site-ul celor de la Lady's . Din fericire a reapărut așa că m-am gândit să scriu despre această mascara bună și ieftină . Acum are un nou ambalaj .
Eu l-am cumpărat mai mult din curiozitate , nu mă așteptam să facă minuni , dar pot spune că am fost foarte mulțumită de el și cu siguranță l-aș mai cumpăra .

Ce spun ei :
Mascara cu textură rezistentă, cu efect de alungire, care nu se scurge şi nu încarcă excesiv genele.



Părerea mea :

Ce-mi place :

  • Separă genele
  • Conferă volum dar și alungire
  • Nu încarcă genele , nu se strânge
  • Este suficient de pigmentat
  • Periuta mi-a plăcut de asemenea , mai ales că nu rămâne mult produs pe ea .
  • Raportul calitate preț
Ce nu-mi place :
  • Ambalajul , cel putin cel vechi . După cum vedeți și în imaginea de mai jos scrisul s-a curățat și uneori rămânea pe mâini 
  • Uneori capacul nu se inchidea cum trebuie ,motiv pentru care s-a uscat destul de repede .
Sper că aceste probleme s-au rezolvat având în vedere ca are un ambalaj nou .


Eu am dat pe el în jur de 16 lei , dar se pare că între timp s-a mai ieftinit . Acum costă doar 10,99 de lei . Probabil că prețul nu inspiră prea multă încredere , însă credeți-mă chiar merită încercat .
Îl puteți găsi aici ,
Voi ce produse îmi recomandați de la Lady's ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.