Câstigă bani cu Gift Hunter Club

Iată o modalitate simplă și distractivă de a câstiga bani pe internet . Eu am cautat astfel de site-uri pentru că această perioadă îmi sunt foarte utile . Stând acasă cu bebe uneori trebuie musai să stau cu el în camera și astfel de site-uri mă ajută să treacă timpul .
În fine hai să vorbim puțin despre cum poți câstiga bani cu Gift Hunter Club .
Sincer mie mi se pare foarte simplu .
Tot ce trebuie să faci este să aduni cât mai multe puncte pe care ulterior le poți transforma în bani sau carduri cadou valabile în diverse magazine .
CUM POȚI ADUNA PUNCTE :

  • Completând diverse chestionare
  • Urmărind videoclipuri
  • Ascultând diverse posturi de radio
  • Share pe Twitter si Facebook
  • Invitând prietenii să se alature acestei platforme ( câstigi puncte pe 2 niveluri )
  • Completând diverse task-uri ( spre exemplu înregistrări pe diverse site-uri )
  • Folosind aplicația pentru mobil cu task-uri speciale 
  • De asemenea poți câstiga bani ( nu puncte ) dacă te afli în primele 3 poziți ale concursurilor . Spre exemplu cel care aduce cei mai mulți refferlars ( pe luna ) primeste 35$ , cel de pe locul 2 ,22$ , cel de locul 3 , 10 $ . Sau dacă te afli în primele 3 poziții în ceea ce privește taskurile ( pe săptămână )completate poți câstiga între 1 și 5 $
Poți primi 10 puncte bonus dacă va înregistrați folosind  acest link .
Eu am reușit azi să strând 57 de puncte . În medie poți câstiga 7 dolari pe săptămână . Depinde de cât de perseverent ești .

CE POȚI FACE CU PUNCTELE ACUMULATE :
Intri in secțiune SHOP și aici ai diverse posibilități cum ar :
  • Gift Carduri Amazon , Steam
  • Game carduri : Nexon , World of WarCraft
  • Plata prin PayPal , Payza sau PaySafe Card 
Spre exemplu :
  • la 250 de puncte poți retrage 2$ prin Paypal
  • la 530 de puncte poți retrage 5 $ prin Paypal
  • 1000 de puncte pentru a retrage 10 $ prin Paypal
  • sau euro : 2 euro - 330 de puncte , 5 euro 740 de puncte , etc .
Mie îmi place , mai ales că spre exemplu pot lasă radioul să mergă și să-mi fac treaba . Trebuie doar să completezi un cod după fiecare jumătate de oră . Acesta o să apară în pagina radioului .
Sper să reușesc cât mai repede să retrag primii bani , pentru a posta și dovada că acest site chiar plătește .
Pentru a te putea înregistra click aici și vei primi 10 puncte .

Voi mai știți alte site-uri de acest gen ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.