Fiecare copil este unic

În următoare perioadă voi posta diverse articole în care vă povestesc ce produse folosesc eu pentru Strumful meu .
Îmi doresc să clarific de la bun început că acestea sunt doar simple sfaturi de la o mămică . Dacă anumite produse i-au făcut bine puiului meu nu înseamnă neapărat că vor la fel de bune și pentru copilul tău și vicerversa .
Nu vreau să vă gândiți că le scriu pentru că eu știu mai bine decât voi , că vă oblig în vreun fel . Dacă produsele recomandate nu au avut efectul scontat nu înseamnă că recomandarea mea nu a fost bună .
În primul rând mai ales atunci când vine vorba de medicamente sau diversificare vă recomand să consultați mai întâi medicul pediatrul și abia apoi să cautați și să cereți sfaturile altor mămici .
Eu voi scrie în special pentru acele mămici care se întreabă , spre exemplu dacă scutecele de la Pampers sunt cele mai bune , dacă un anumit model de cărucior este bun și merită achiziționat , etc .
De asemenea aștept cu mare drag sfaturile și părerile voastre sub formă de comentarii , pentru ca și celelalte mămici să le poată citi și să se inspire sau să afle lucruri noi .
Vreau să luați aceste postări doar ca pe niște sugestii , să înformați și mai mult , să întrebați și în final să alegeți ce considerați voi că este mai bun pentru copil . Să alegeți cu sufletul și folosindu-vă de intuiția de mamă și dacă considerați că niciuna din sugestiile găsite pe internet nu ar fi bună pentru copilul vostru să alegeți exact ceea ce credeți voi că este mai bine .
Instinctul vostru este cel care primează , pentru că vă cunoașteți copilul mai bine ca oricine . Un străin nu o să știe niciodată ce e mai bine pentru copilul tău , el îți poate da doar niște sugestii inspirate din experiențele sale .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.