Jurnal de mămică - Ce scutece folosesc pentru bebe

Întrebarea oricărei viitoare mămici este : "Ce scutece să folosesc ?" Părerile sunt împărțite .
Recunosc că și eu am fost în impas la început , dar am ales să merg la sigur și să folosesc scutecele de la Pampers , auzisem doar lucruri bune .
La Pampers am și rămas . La început le-am folosit pe cele din gama Premiun Care , aproximativ 2 luni , apoi am trecut la New Baby-Dry și în prezent folosesc Active Baby-Dry .
Și credeți-mă chiar sunt mulțumită . Îmi place că nu au un miros specific și pregnant . Nu se udă și nu se murdărește ( decât atunci când nu reusesc eu să-l pun foarte bine , pentru că se foiește foarte mult ) , cred că la 4 și aproape 3 săptămâni s-a udat de vreo 5 ori . In general pentru că era scutecul prea plin.
Sunt una din mămicile norocoase , bebe nu se trezește noaptea . Doarme de pe la 12 noaptea până dimineața la 7-8 depinde . Nu s-a înplâmplat să-l găsesc ud , chiar dacă au trecut 8 ore .
Cei de la Pampers spun că asigură până la 12 ore de protecție , sincer nu știu să vă spun dacă e chiar așa , pentru ca nu s-a întâmplat niciodată să stea 12 ore cu același scutec . Cred că nicio mămică nu ar 12 ore un scutec .
Nu am avut deloc probleme cu iritațiile , lucru care mă bucură enorm .
Chiar le recomand cu căldură , însă nu uitați că fiecare copil este unic , nu înseamnă neapărat că aceste scutece vor fi perfecte și pentru bebelușul vostru .
În final vă las câteva linkuri în cazul în care doriți să le achiziționat online :


Voi mai completa lista și cu alte magazine online ce comercializează scutece de la Pampers . Dacă veți considera util voi face o postare în care să vă spun unde gășiți cele mai scutece de la această marcă .
Dacă aveți întrebări despre Pampers vă aștept cu drag , e posibil să fi omis anumite lucruri din acest articol .
Dacă nu doriți să le achiziționați online , le puteți cumpăra din orice hypermarket , supermarket sau farmacii . De asemenea găsiți și în BebeTei la prețuri ceva mai mici decât în alte magazine , însă trebuie să vă inarmați cu răbdare și să așteptați să apară pe stoc . De cele mai multe stocul este epuizat , dar vă recomand să aruncați un ochi atunci când știți că mai aveti Pampers cam pentru o săptămână . Stocurile se reinoiesc destul de repede .
Dacă sunteți curioase cum arată un scutec de la Pampers , iată și câteva poze . Cele din poze sunt Pampers Activ Baby-dry , nr.3 . Cele de la Premium Care au și o bandă care indică cât de plin este scutecul . Desenele diferă , sunt mai multe modele într-un singur pachet .





No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.