Jurnal de mămică - Colicii

Am sperat mereu ca strumful meu nu o să aibă colici , nu-mi doream să-l văd cum plânge de durere .
Din păcăte la aproape 3 săptămâni bebe plângea neconsolat , își strângea piciorușele la piept și absolut nimic nu-l calma .
Am sunat doctora , ne-a spus că are colici și să meargă soțul pâna la ea la cabinet să-i dea o rețetă .
Ne-a recomandat Espumisan L și pot să zic că l-a ajutat enorm .Îi puneam câte 20 de picături în lăptic ? o dată pe zi . Durerile s-au ameliorat și putea dormi liniștit .
Pe lângă Espumisan am apelat la vechile trucuri , pentru că uneori durerile erau foarte mare . Comprese calde pe burtică , masaj al burticii în sensul acelor ceasornicului sau îl țineam pe burta noastră . Lucruri care chiar îl ajutau și-l mai calmau .
Prima data când l-am văzut cum plânge și se cârcește , îmi amintesc că plângeam împreuna cu el .
Ușor aceste dureri s-au ameliorat , acum la 4 luni si jumatate aproape că au dispărut . Mai are dureri doar din când în când . Momentan îi mai dau Espumisan , dar nu la fel de mult ca la început , câteva picături dimineața și câteva picături seara ( în jur de 5 picături ) .
Iată un videoclip cu tehnici de masaj . Eu am folosit aceste tehnici și vi le pot recomanda , cel puțin la noi au dat roade .




Voi ce metode folosiți sau foloseați pentru a calma dureruile provocate de colici ale bebelușilor voștri ?
Espumisan L găsiți cam în orice farmacie , costă în jur de 17-18 lei , depinde de unde îl cumpărați . Spre exemplu la Farmacia Tei costă în jur de 14 lei  , la Farmacia Catena este aproximativ 16 lei cu card de fidelitate Catena .

sursă imagine : utilecopii.ro

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.