La ceas târziu + Concurs

La ceas târziu de Paște , am apărut și eu să vă urez un călduros Paște Fericit !
Știu că e foarte târziu , din păcate în aceste zile nu prea am apucat să mă ocup de blog . Am avut o grămadă de treabă , în plus cel mic a fost foarte agitat și nu prea a vrut să doarmă .
Din păcate azi stăm în casă , vremea nu ține cu noi și suntem foarte mârâiți , totuși am zis să profit puțin de momentul de liniște în care el doarme .
Vreau să anunț ca perioada concursului organizat pe pagina de Facebook trebuia să încheie azi , dar din cauza faptului că s-a înscris o singură persoană am să prelungesc durată înscrierilor . Chiar vreau să dau cuiva acest premiu  .
Dacă știți deja de acest concurs vă rog sin suflet să-mi spuneți unde nu am procedat corect . Am impresia că ceva nu este bine .
Premiul stă bine mersi la loc sigur și asteaptă să fie împachetat frumos și să plece către cineva norocos .
Concursul îl puteți găsi aici .
Va urez multă baftă !


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.