Leaspșa - Începând cu litera A

Tot hoinărind printre bloguri , am găsit o leapșa foarte interesantă . N-am stat mult pe gânduri și m-am gândit să intru și eu în hora .
Eu am găsit-o pe blogul Dianei . Aceasta leapșa o mai găsiți la Mihaela ( ea este cea care a găsit leapșa pe un blog mai vechi ) , dar si la Zina . Mie mi-a făcut plăcere să le citesc așa că vă învit și pe voi să le faceți o vizită .
Așa...și acum să încep . Numele meu începe cu A , deci nu ar trebui să fie foarte greu . Toate răspunsurile trebuie să înceapă cu litera A .


  1. Nume : Ana-Maria
  2. Câteva cuvinte din patru litere : acră , ador , abis , amor , ajun
  3. Numele unui băiat : Alexandru
  4. Numele unei fete : Andreea
  5. O ocupatie : actor 
  6. O culoare : albastru
  7. Ceva ce o să porți în viitorul apropiat : și aici m-am blocat tocmai de accea o să zic : accesorii 
  8. Un nume de mâncare / ingredient : amandină ( hhmmm...chiar ar fi bună o amandină acum )
  9. Ceva ce găsesti în baie : aplică
  10. Un loc : Arad
  11. Un motiv pentru întârziere : Alexandru ( copilul meu , uneori e o adevărată adventură să-l îmbrac )
  12. Ceva ce ai urla : sincer în momentul astă aș urla : "Amandinăăăăă , acuuum ! " , doar că afară toarnă cu găleata .
  13. Un titlu de film : Alvin and the Chipmunks
  14. Ceva de băut : Aperol Spritz
  15. Un grup muzical - Aerosmith
  16. Un animal : antilopă 
  17. Un nume de stradă : Apusului
  18. O marcă de mașină : Aston Martin


Aici se termină Leapșa . Oricine o poate prelua . 

4 comments:

  1. Amandina!!! :)) Acum strig si eu "amandina!" :)
    Pentru a afla ce-i Aperol am cautat pe net - pare a fi delicioasa bautura.
    Cat de mult mi-a placut "Alvin and the..."! :) L-am vazut de doua ori, dar l-as mai vedea de-as avea ocazia. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana cat mai frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu abia astept să revăd Alvin cu cel mic , deși am ceva de așteptat până atunci . De Aperol mi-am adus aminte că l-am văzut in hypermarket și părea foarte interesant . Am zis că e musai să-l încerc !
      Mulțumesc ! O săptămâna la fel de frumoasă și ție !

      Delete
  2. E bine că literele A și Z sunt acoperite... în rest, care cum se mai trezește să intre în horă! :)
    Și mie mi-a plăcut tare mult filmul, și nu mai zi de amandină, că eu încerc să reduc dulciurile! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să sperăm că vor intra și alții în horă noastră ! Eh culmea că fix în momentul în care scriam era o furtunăăăă , a fost cu gheața . Chiar dacă am cofetăria la colțul blocului , tot nu m-am dus ! :))

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.