Abia aștept să copilăresc din nou

Da , azi m-a apucat melancolia .
De ce ?
Mă uit la cel mic și abia aștept să crească să ne putem juca împreună . Știu că mai am un pic de așteptat și că sună un pic ciudat .
Cred că majoritatea dintre voi știti că noi nu am avut parte de prea multe jucării , mai ales cei care am crescut în perioada comunistă . Tocmai de aceea de fiecare dată când merg într-un hypermarket mă pierd uitându-mă la raionul de jucării . Aș sta acolo cu orele . Nici nu aș ști exact ce să îi cumpăr celui mic , dacă aș putea le-aș lua pe toate .
Țin minte că atunci când eram mică îmi doream foarte mult o mașinuță cu telecomandă . Habar n-am de ce , având în vedere că sunt fata , dar pur și simplu mă fascinau . Logic , că ai mei nu mi-au cumpărat o altfel de jucărie . Tocmai de aceea acum abia aștept să ii iau o mașinută cu telecomandă băiatului meu . O să profit și eu să mă joc cu ea .
Mda...probabil vă gândiți că am luat-o razna , dar nu e chiar așa . Fiecare cu nebuniile lui .
Cu toate acestea , jucăria mea preferată era un ursuleț de plus , pe care ulterior l-am botezat Cocolino ( semăna mult cu ursulețul din reclama celebrului balsam de rufe ) . Dormeam cu el în fiecare noapte și eram aproape nedespărțiți , cel puțin când eram acasă .
Abia aștept să aibă și cel mic o jucărie preferată . În plus o casă plină de jucării este o casă veselă , chiar dacă sunt așezate dezordonat .
Care era jucăria voastră preferată ?
sursa foto : assets.proalba.ro/


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.