Oare de ce am indraznit sa merg cu bebe la cumparaturi?

In aceasta dimineata,am indraznit sa merg cu bebe pana in Kaufland! Aveam cateva lucruri de luat, urgent!
De ce spun , am indraznit?
M-am asezat frumos la coada , la case ! Erau doar 3 sau 4 case deschise !
Langa casa la care stateam eu , doua femei mai batranele , dar foarte cochete discutau :
- Uite-o si pe domnisoara , vine cu copilul la cumparaturi !
- Da , of si ce mic e copilul!
- Pai astea vin cu copii dupa ele ca sa intre in fata la case ! Asa fac peste tot!
- Da , mereu au pretentii , daca sunt cu copilul sa nu stea la coada !
- Nesimtite ce sa le ceri!
-Mda , uite domnul ii permite sa cumpere inaintea lui!
-Da !

Am evitat sa comentez , desi era clar ca era vorba de mine!
Practic sunt o nesimtita pentru ca am indraznit sa merg cu copilul in Kaufland!
In primul rand , e treaba mea unde aleg sa merg cu copilul !
In al doilea rand , nu am cerut nimanui sa ma lase in fata , chiar daca aveam 3 produse mari si late si copilul incepuse sa planga .
Ca sa nu zic ca pur si simplu nu aveam cu cine sa las copilul acasa si ca plecasem si la plimbare ! Profitam ca dimineata nu e asa cald si soare!

Respect oamenii batrani , dar unii nu prea merita respectul nostru . Chiar daca suntem mai tineri , nu inseamna ca nu meritam sa fim respectati . Daca vrei respect , ofera-l si tu!


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.