Mi-as dori....

Mi-as dori sa am mai mult timp pentru acest blog , din pacate se pare ca nu acesta nu prea există . Recunosc , uneori nu am chef . Tot ce vreau să fac este să lenevesc .
Mereu îmi propun că voi reveni în forță , însă mereu dezamăgesc . Acum îmi propun doar să scriu măcar de 2-3 ori pe săptămână .
Voi schimba puțin și blogul ( tema deja am schimbat-o ) , în sensul că veți găsi mai multe articole legate de fashion&beauty , pentru că mă pasionează acest domeniu . Voi scrie intens și în categoria "Jurnal de mămică" .
Sper să am timpul necesar . Cu un bebe mic nu prea a timp de pierdut pe blog ( nu-mi pare rău ) . E destul de greu , el necesită toată atenția mea și îmi place atât de mult acest lucru . Pe lângă acest lucrur , mai sunt și treburile casnice de zi cu zi , pe care deh femeia trebuie să le facă . Bărbatul e bărbat , nu se apucă el de spălat haine , calcat , șmotruit temeinic prin toată casa . Totuși , am noroc , mai gătește și mă ajută la curățenie , uneori . Oricum în mare parte , soțul meu este mai mult la muncă .
În rest pot spune , doar că urăsc canicula , este mult prea cald . Dacă ar fi maxim 28-29 de grade , ar fi perfect . Dar , nu le putem avea pe toate . Când e cald , e prea cald , când e frig vrem să fie cald . Când plouă ne vaităm ca nu mai iese soarele , când e prea soare parcă ar merge un pic de ploaie .
În fine , deja încep să aberez , așa că mă opresc aici .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.