Nu îmi pare rău , copile

Nu știu dacă vei citi vreodată această postare . Probabil până vei tu suficient de mare să înțelegi aceste lucruri , această postare o să fie rătăcită pe undeva printre miliardele de alte postări de pe net .
Vreau să-ți spun că nu-mi pare rău :
Nu-mi pare rău că am rămas cu un pic de burtică : știu că a fost căsuța ta timp de 9 luni , acolo te-ai simțit protejat . Când văd burtica îmi aduc aminte că tu ai fost acolo , că ești o bucățică din mine
Nu-mi pare rău că problemele mele cu vederea s-au înrăutățit , atât timp cât îți pot vedea zâmbetul .
Nu-mi pare rău că am rămas cu 2-3 vergeturi sau că varicele sunt mai vizibile pentru că sunt picturile tale pe corpul și le voi purta cu mândrie toată viața .
Nu-mi pare rău că am rămas cu dureri de spate , te voi ține în brațe negreșit , oricât și oricând vrei tu .
Nu-mi pare rău că nu mai am timp să-mi fac unghiile sau să mă machiez . Prefer să-mi petrec timpul cu tine . Oricum mă simt frumoasă doar pentru că sunt mama ta .
Nu-mi pare rău că ies din casă cu părul vâlvoi , pentru că tu nu mai ai răbdare și vrei repede afară . Atunci când te văd zâmbind de bucurie că am ieșit la plimbare , mă simt cea mai frumoasă .
Nu-mi pare rău că nu am reușit să-mi iau ceva de îmbrăcat sau de încălțat, atât timp cât ți-am găsit ție ceva frumos . Voi renunța la orice lucru material , pentru ca tu o să ai toate cele necesare .
Nu-mi pare rău pentru nopțile nedormite , atunci când erai tu în burtică și nu aveai stare pentru că era felul tău de a-mi spune că ești bine .
Nu-mi pare rău pentru nopțile nedormite atunci când plângeai din cauza colicilor , pentru că simpla mea prezență și mângâiere îți alina durerea .

Îmi pare bine , nespus de bine că m-ai ales pe mine să-ți fiu mama , că mă ajuți să-mi păstrez zâmbetul , că dai un sens vieții mele și că-mi oferi iubire necondiționată .
Voi fi mereu lângă tine și la bine și la rău . Timpul meu ți-l dedic ție .
Voi avea mereu grijă de tine , iar atunci când Dumnezeu decide că viața mea s-a sfârșit pe acest pamânt te voi veghea de acolo de Sus .

sursa foto : informationstash.com

3 comments:

  1. Sensibil si frumos . Felictari !

    ReplyDelete
  2. Felicitari! Toate mamele as ar trebui sa gandeasca...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.