Oare ce își doresc bărbații ?



Ei bine , iată o întrebare la care mi-e cam greu să răspund .
Se spune că femeile sunt de neînțeles , dar nici bărbații nu sunt departe . Cel puțin mie așa mi se pare.
Dacă mă întreb la modul general ce îsi doresc bărbații aș putea spune așa : mașini scumpe , băutură , distrecție , femei frumoase . Dar acest lucru este valabil doar pentru cei mai superficiali . Slavă Domnului că nu sunt toți așa , majoritate chiar gândesc și văd dincolo de aparențe .
Câteodata nici eu nu știu ce vor , se învârtesc și se sucesc mai rău ca noi femeile în căutarea rochii perfectă .
Se spune că femeile sunt foarte tipicare . Hmm...da suntem , în anumite privințe .
Dar nici bărbații nu sunt mai prejos . Cel puțin nu când vine vorba de lucrurile de genul : telefoane , calculatoare , jocuri pe calculator , ceasuri , tablete , etc . Citesc o mulțime de recenzii , sunt atenți la toate specificațiile , întorc produsul pe toate părțile , se gândesc de cinci ori înainte să-l cumpere .
De aici reiese că sunt mult mai vigilenti , și doresc produse și lucruri de calitate , fiabile și utile .
Și că tot a venit vorba de calitate și de ceasuri vă anunț că WatchShop s-a repoziționat . Acum este un magazin online cu ceasuri și accesorii dedicat bărbaților . Este singurul de acest gen din Romania . De ce este dedicat bărbaților ?
Pentru că acum se bazează pe informație completă și relevanță . Așa cum spuneam mai sus , aceste lucruri sunt foarte importante pentru sexul masculin . Nu vă speriați , găsiți și ceasuri de damă . Ideal ar fi să întrebați bărbatul de lângă voi atunci când vreți să cumpărați un ceas . Noi femeile ne bazăm mai mult pe design și uităm de specificații .

Până la urmă , tot nu am răspuns concret la întrebarea "Ce-și doresc bărbați" , dar măcar am dat un răspuns general .
Aștept să-mi spună ei ce își doresc cu adevărat .


No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.