Produse consumate Iunie 2016

Un pic cam tarziu ce-i drept , însă am apărut și eu cu articolul " Produse cosumate " . Si ghici ce ? O să urmeze și "Favoritele lunii Iunie" .
Știu că e foarte târziu , dar voiam să împart cu voi o scurtă părere despre aceste produse . Până la urmă dăcă le-am folosit până la final ,înseamnă că am fost cât de cât mulțumită de ele .
Am doar 4 produse . Putine , știu , însă în ultima vreme nu prea mai am timp să folosesc tot felul de produse . Mereu sunt pe fugă , așa că apelez la strictul necesar .
Hai să vedem despre ce produse vorbesc .


Încep cu produsele pentru față :

  • Spray fixare machiaj ELF Studio - La mine funcționează de minune . Machiajul rezistă mai mult și ajută și atunci când ai exagerat puțin cu pudra . Nu încarcă tenul , nu rămâne lipicios . Costă 22 de lei .
  • Crema hidratantă de zi Elmiplant Skin Moisture - Pur și simplu o ador , este crema mea preferată . O folosesc de câțiva ani și încă nu renunț la ea . Hidratează și nu lasă tenul gras . Un review al acestei creme găsiți aici . O puteți cumpăra cam din orice hypermarket , din farmacii sau unele magazine naturiste . Prețul diferă , între 15 și 18 lei . De asemenea o puteți cumpăra și online .
Și acum să continuăm cu celelalte 2 produse . Ambele din Lidl .
  • Cremă de duș Almond Cien - Cremă de dus este puțin cam mult spus , însă este ok . Este destul de cremos și dens . Are un miros plăcut , dar nu rezistă foarte mult , să zic în jur de 2-3 ore . Dacă nu vă plac gelurile de duș care lasă pielea ușor uleioasă , nu vi-l recomand . Curață bine piele , dar nu prea face spumă . Il găsiți în magazinele Lidl . Din câte țin minte costă în jur de 6 lei .
  • Deodorant Spray Cien Hot Pink - Un antiperspirant destul de bun , având în vedere prețul . Își face treabă . Dacă îți dorești protecție toată ziua , este nevoie să-l reaplici . Are un miros plăcut , rezistent . Nu usucă și nu irită pielea . Lasă urma pe haine , dar nu sunt foarte vizibile sau deranjante ca la alte deodorante din această categorie . Costă în jur de 6-7 lei . 
Acestea au fost produsele consumate în luna Iunie . Per total pot spune că sunt mulțumită de ele și le-aș mai cumpăra . 
Voi ați folosit aceste produse ? Cum vi se par ?

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.