Review : Favoritele lunii iunie

Știu că este foarte târziu , însă mi-am dorit foarte mult să scriu un astfel de articol , așa că iată-l .
Este primul de acest gen . Aveam pozele de ceva vreme în calculator , însă timpul nu a fost de partea mea , dar uite că pe ultima sută de metri am reușit .
Iată favoritele lunii iunie :




  • Deodorant Gerovital H3 Fresh - Caut de ceva vreme un antiperspirant care să mă mulțumească , iar acesta este foarte aproape . Are un miros plăcut , ușor puternic pentru cele care preferă deodorantele mai discrete . Mirosul rezistă foarte mult timp și ajută foarte mult în ceea ce privește transpirația . Mie îmi place foarte mult . Îl găsiți în aproape orice hypermarket și costă în jur de 10-11 lei . De asemenea îl puteți achiziționa și de pe site-ul Farmec la prețul de 9,45 Lei
  • Farmasi BB 5 in 1 Cremă pentru ochi : Am înclus-o în favoritele lunii pentru că este o cremă care mă ajută enorm atuni când sunt pe grabă și am timp să aplic multe produse în jurul ochilor. Are o acoperite medie și îmi place ca oferă luminozitate zonei din jurul ochilor . De asemenea ajută fardul să reziste mai mult . Eu am cumpărat-o de pe site-ul 1001cosmetice cu 13,5 Lei .
  • Mascara 2000 Ruby Rose - când am cumpărat această mascara nici prin cap nu-mi trecea că o să-mi placă atât de mult , dar iată că m-am înselat . Îmi place foarte mult deoarece nu încarcă genele , nu le lipește și conferă un aspect natural , perfect pentru un machiaj de zi . Periuța este foarte buna . Eu am cumpărat-o de pe site-ul ZZV cu doar 9 Lei . Nu știu să vă spun cât costă în magazinele fizice Ruby Rose , dar mă voi interesa și vă țin la curent .
  • Bază pentru fardul de pleoape Avon - Ajută fardul de pleoape să reziste mai mult timp , are și o oarecare putere de acoperire . Dacă este bine estompață nu se strânge în pliurile pleoapei .Încă nu mă pot deci între primerul de la ELF și această bază . Îmi plac amândouă . Acum este la ofertă și costă 13,99 Ron . 
  • Advance Techniques Styling Gel pentru coafare Avon - l-am cumpărat pentru că eu părul ondulat , dar nu am onduleuri bine definite , așa că am nevoie de un produs care să ajute cât de cât părul să arate ok . Are o fixare destul de puternică , nu încarcă părul , nu rămâne albicios sau lipicios . Însă trebuie să ai mare grijă cum dozezi produsul , dacă pui prea mult conferă un aspect lipicios și încarcat . Din păcate în acest moment nu se găsește pe site-ul Avon sau în broșură . Din câte țin minte a costat în jur de 17 Lei . Prețul întreg este 22,00 Lei .
Acestea au fost favoritele lunii Iunie . Îmi cer scuze din nou pentru întârzie și promit ca luna viitoare să fiu foarte promptă . Nu uitați ca vor urma review-uri amăunțite ale acestor produse , așa că dacă sunteți curioase să aflați mai multe detalii despre produsele prezentate mai sus , urmăriți acest blog .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.