Review - Ruj Revlon Color Stay Ultimate Suede


Azi vă încânt ( sper ) cu un nou review . De data aceasta este vorba despre un produs de make-up .
Nu sunt o împătimită a rujurilor , însă acesta îmi place foarte mult și îl folosesc destul de des .
Este vorba de rujul Revlon Color Stay Ultimate Suede în nuanța 010 - Womanswear .
Are o nuanță foarte aproprită de ce a buzelor , le hidratează și este suficient de rezistent .

Ce spun ei :
Formula catifelata pe baza de unt de shea si aloe a rujului Revlon ColorStay Ultimate Suede asigura hidratare intensa, rezistenta la transfer si culoare intensa intreaga zi. 
Părerea mea :
Ei bun , pot să spun cu mâna pe inimă că îmi place . L-am achiziționat pentru că îmi doream foarte mult un ruj rezistent la transfer și care să reziste mult pe buze .



Iată câteva plusuri și minusuri ale acestui ruj .

PLUSURI :

  • Rezistă câteva ore bune ( în jur de 5-6 ore )
  • Nu este foarte lipicios 
  • Nu se strânge pe buze 
  • Suficient de pigmentat ( cel puțin nuanța pe care o am eu )
  • Este cremos și se aplică ușor
  • Ambalajul este în aceeași culoare cu rujul ( facilitează alegerea nuanței )
  • Are un finish ușor mat ( nici prea prea , nici foarte foarte )
MINUSURI :

  • Tinde să usuce buzele , probabil și din cauza finisului ușor mat ( dacă buzele tale nu sunt momentan în cea mai perfectă stare , nu-l recomand . Exfoliează și hidratează buzele înainte să-l folosești
  • Rezistă în jur de 5 ore , nu 12 așa cum promite
  • Nu este rezistent la transfer , dar totuși nu se ia imediat ca alte rujuri . ( Sau poate am nimerit eu unul care nu rezistă ) . 
  • Ambalajul este dintr-un plastic destul de subțire care se crapă ușor 


Cam atât pot spune despre acest ruj . Per total îmi place , chiar dacă sunt și minusuri în ceea ce-l privește îsi merită locul în trusa noastră de make-up .
Îl puteți găsi în aproape orice hypermarket sau magazine dedicate produselor de machiaj . De asemenea îl puteți achiziționa și online .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.