Cumpăraturi - 1001 cosmetice

Am rămas puțin în urmă cu postările din categoria Review și mai ales când vine vorba de cumpărături . Așa că a venit momentul să revin cu o mică sesiune de shopping .
În urmă cu ceva timp am facut o nouă comandă pe site-ul 1001 cosmetice , unul dintre magazinele mele preferate când vine vorba de produse cosmetice .
Este o comandă micuță , dar am ales doar produse de care aveam nevoie și poate unul de care nu aveam neapărată nevoie , dar deh când vine vorba de ojă nu mă pot abține .
Ei bine , iată produsele :

Dap , știu sunt foarte puține , însă eu m-am bucurat enorm de ea , mai ales că acum prefer să cumpăr pentru bebe și pe mine să mă marginalizez .
Comanda , am dat-o mai mult pentru corectorul de la Catrice , mi-l doream foarte mult și tocmai apăruse în stoc , așa că nu am mai stat pe gânduri .
Să începem cu produsele pentru unghii :

  • Miss Sporty 5 in 1 Base Coat - aveam neapărată nevoie de un top coat ( cel de la Maybelline era pe terminate ) . Știam că cele de la Miss Sporty sunt foarte bune și se pare că nu m-am înselat . Cel puțin până acum sunt foarte mulțumită . Costă 7,5 Ron .
  • Golden Rose Wow Lac de Unghii - Inițial nu mi-am dat seama cât de mica este sticluța , dar acest lucru nu m-a dezamăgit . Mai degrabă am fost dezamăgită de calitatea acestui lac de unghii . E nevoie de vreo 3 straturi pentru o acoperire ok . Nuanța aleasă de mine este nr.91 , este un bej sidefat . Îl găsiți la prețul de 6 Ron .
  • Pila unghii - pila am primit-o cadou la achiziționarea lacului de unghii
  • Benzi pentru manichiură french - din păcate eu nu reușesc să-mi fac singură linia pentru manichiură franțuzească , așa că apelez la astfel de benzi . Le-am mai avut și sunt foarte mulțumită de ele . Costă doar 2 Ron .

  • Mască Gomaj Gerovital cu caise - aveam mare nevoie de un produs de gomaj pentru față . Nu știam exact ce să-mi iau , de la ce firmă , așa că am mers la sigur pe Gerovital . Până acum nu m-au dezamăgit . Miroase genial . Am apucat să o folosesc o singură dată și da îl face efectul . Pielea rămâne mult mai fină la atingire și mai curată .Si culmea costă doar 9,5 Ron
Acum să trecem la produsele pentru ochi .


  • Catrice Camouflage Cream Corector Cremă - mi-l doream foarte mult . Din păcate nu a fost pe stoc o perioadă , asă ca atunci când a apărut pe stoc imediat am dat comandă . Pot să spun că sunt foarte mulțumită , își face treaba . Eu îl am în nuanța Ivory ( 010 ) . Costă 14,5 Ron
  • Ada Creion Dermatograf - pur și simplu nu m-am putut abține . Este creionul meu preferat . A fost primul pe care l-am folosit atunci când am început să mă machiez . Rezistent , pigmentat , cremos . Prețul este unul extrem de mic : 1,5 Ron 
  • Catrice Kohl Kajal Creion de ochi - am achiziționat pentru ca am auzit o mulțime de lucruri bune despre produsele Catrice și aveam nevoie de unul dermatograf mai bun . Este ok , foarte rezistent , doar că nu este foarte pigmentat . Vârful este destul de tare , uneori aplicare lui devenind dificilă . Cu toate acestea apreciez rezistența lui . Costă 9 Ron .
Și bineînțeles să nu uităm de burețelul pentru aplicare pudrei primit cadou din partea echipei 1001cosmetice . La fiecare comandă , primiți un mic cadou .

Voi comandați produse de pe 1001cosmetice ? Ce produse îmi recomandați .
Personal comand de la ei pentru că au produse foarte ieftine , sunt rapizi și amabili .

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.