Ganduri ...adunate

În momentul aceasta , îmi trec o mie de gânduri prin minte. Habar n-am cum să le ordonez . Mă aflu într-un punct în care pur și simplu nu știu încotro să mă îndrept.
Habar n-am de ce scriu acest articol sau ce o să conțină .
Uneori am impresia că cer prea mult oamenilor din jurul meu .
Îmi doresc lucruri ce nu se pot întâmpla niciodată în această viață . Trebuie să mă obișnuiesc cu această idee chiar dacă e greu.
Uneori am impresia că tot ceea ce fac este greșit .

Poate că m-am decis să scriu această postare pentru a uita ce se întâmplă în realitate .
Tocmai de aceea , în altă ordine de idei ...
Aștept cu nerabdare să înceapă Superblog , doar așa simt că voi detasa puțin de tot ce se întâmplă și cine știe poate dacă mă străduiesc suficient o să câstig măcar o probă .
Mă bucur de fiecare moment petrecut cu puiul meu , mai ales că abia acum începe să descopere lumea cu adevărat , să fie curios , să vadă și atingă tot ce este în jurul lui . Îmi place că îl observ atât de atașat pe mine ( pe de-o parte ) .
Și m-am blocat , nu știu ce să mai zic , așa că mă opresc aici . Știu că nu întelegeți nimic din această postare , nici măcar eu nu am înțeles .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.