Review - Baza pentru netezirea unghiilor Avon

Mi-am dat seamă că nu am mai postat un review de ceva vreme . Așă că a sosit timpul să vă mai încânt cu un astfel de articol , mai ales că am o mulțime în așteptare .
Azi am să vorbesc putin despre " Baza pentru netezirea unghiilor " de la Avon ( Avon Nail Experts - Ridge Filing Base Coat ) .
Din păcate , momentan acest produs nu mai face parte din oferta Avon . Cel puțin nu în această campanie . În momentul în care o să apară în stoc vă dau de știre , nu de altă , dar și eu aș dori să-l cumpăr din nou .



Eu am achiziționat-o atunci când mi-am dat jos unghiile false ( singură ) . Unghiile mele erau distruse , așa că am încercat tot felul de tratamente .
Pot spune că a funcționat . Mi-a întărit unghiile și ceea ce-mi place cel mai mult este că uniformizează suprafața unghiei . Mai exact , umple acele mici goluri sau exfolieri . Tocmai de aceea , atunci când aplicam oja peste această bază , unghiile nu mai aveau acel aspect neîngrijit.
În plus este de ajutor și atunci când ai unghiile ușor îngălbenite . Are o ușoară tentă de crem și conferă un aspect natural .
Poate fi folosită și ca lac de unghii deoarece are suficient luciu .
Cât despre rezistență , pot spune că rezista până la o săptămână , doar că își pierde din luciu . Din păcate , nu ajută prea mult în prelungirea rezistenței ojei . Cu toate acestea previne îngălbenirea lor .
Nu recomand să fie folosită pe post de top coat . Modifică culoare ojei . Astă în cazul în care unele dintre voi folosiți baza și pe post de top coat .
Per total eu sunt mulțumită și o recomand cu dragă inimă .
Așa cum am spus și mai sus , din păcate momentan nu se găseste în catalog . Cu toate acestea puteți să aruncați un ochii pe celalte tratamente pentru unghii de la Avon . Eu am fost mereu mulțumită de ele . Toate produsele din acestă categorie disponibile le puteți găsi aici .



No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.