Superbloggerii în acțiune

Da , știu în ultima perioadă am lipsit mult de pe blog . Îmi asum , doar că am trecut printr-o perioadă mai proastă în care nu am avut chef de nimic. Știu nu e o scuză . Cu toate acestea , mi-am dat seama că blogul poate fi o cale prin care să mă detașez de lucrurile mai puțin plăcute din viața mea.
În fine , nu despre asta vreau să vorbesc acum .
Vreau să vă anunt că începe SuperBlog 2016 și da , așa cum m-am obișnuit în ultimii ani , mă înscriu și eu .
Mă bucur enorm că în curând începe. Ceva îmi spune că o să bine dispună .
De ce ?
Pentru că voi avea parte de multe provocări , de subiecte care îmi vor stârni imaginația , de termene limită . Da și premii . Cu toate că în toți acești ani am câstigat doar o probă , tot îmi place să particip. Indiferent dacă voi câstiga ceva sau nu .
De data aceasta nu promit că voi ține de treabă și voi participa la toate probele . Prefer să las timpul să hotărască .
Nu știu de ce , dar de data aceasta abia aștept să înceapă .
Până atunci , vă invit și pe voi să vă înscrieți . Formularul de înscriere îl găsiți aici . Vă recomand să citiți si regulamentul aici .
Superblog 2016 începe de 1 octombrie .

P.S. SuperBlog a împlinit ieri 8 ani de la lansare. La mulți , mulți ani înainte Superblog . Sper din suflet să ne încântați și să ne provocați și de acum înainte .

8 comments:

  1. Bafta maxima si inspiratie! :)

    ReplyDelete
  2. Bine ai revenit in SuperBlog, Annya!
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru aprobare. Abia astept sa inceapa ! :)

      Delete
  3. Multa creativitate iti doresc, Annya! Abia astept sa te citesc si sa te cunosc la Gala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc ! La fel și ție . Și eu abia astept Gala și sa te cunosc !

      Delete
  4. Deci este o promisiune, ne vom cunoaște la gală! :)
    Până atunci, îți urez mult succes! Să fii creativă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este ! De data asta o sa fac tot ce pot sa ma tin de promisiune. Multumesc frumos , chiar am nevoie de creativitate in aceasta perioada !

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.