Acasa , locul în care zâmbesc indiferent de probleme

Sunt persoane care nu sunt încântate să ajungă acasă .
Pur și simplu uneori parcă îti dorești să nu ajungi acasă . Eu mai pățesc așa când știu că am o gramadă de treabă : spălat , călcat , curățenie , etc .
Însă de când a venit pe lume ștrumful meu , parcă nici nu-mi vine să mai plec de acasă . De fapt , se întâmplă destul de rar să plec fară el , dar atunci când se întâmpla , pur și simplu abia aștept să ajung . Mi se pare că am fost plecată o veșnicie .
Zâmbetul lui este cel care mă face să uit de toate problemele . Când mânuțele lui se încolăcesc în jurul gâtului meu îmi trece orice durere și supărare .
Giumbușlucurile lui mă fac să râd cu gura până la urechi .
Gângurerile lui sunt cele mai frumoase povești , cea mai frumoasă muzică .
Până și faptul că mă trage de păr mi se pare amuzant , chiar dacă e ușor dureros , mai ales când vezi că tocmai ai mai pierdut câteva fire de păr .
Nopțile nedormite , parcă au alt farmec , chiar dacă oboseala își spune cuvântul .
Trezitul la 7 dimineața , nu mai pare atât de insuportabil . Când îl văd cât de mult se bucură , când îl iau din pătuț uit că îmi e somn de abia îmi țin ochii deschiși .
Momentele petrecute în trei sunt preferatele mele . Eu , bebe și tati . Parcă lumea stă în loc și nu mai există nimeni pe lume înafară de noi . Mi le amintesc cu drag în fiecare zi , mi le voi aminti mereu . Sunt momentele acelea pe care nimeni nu trebuie să le rateze .
Când îi văd pe amândoi îmi dau seama că am o familie frumoasă . Îmi place să îi văd impreună , tati și bebe , cum se ceartă ( bebe pe limba lui ) , cum tati îl gâdilă și bebe râde cu poftă . Ador când observ cât se bucură ștrumful când tati vine de la muncă . Se agață de gâtul lui și nu i-ar mai da drumul . Pe restul nici nu ne-ar mai baga în seamă .
Cine nu crede că un pui de om îți aduce atât de multa bucurie se înșeală amarnic .
Da , acasă este locul unde uit de probleme , unde zâmbesc din tot sufletul .

Vreau să le mulțumesc celor de la Stona.ro că au lansat această provocare . Scriind acest articol , mi-am făcut seara mai frumoasă și parcă am început să uit de durerea de cap insuportabilă ce ma chinuie de azi dimineață . Mi-am amintit o mulțime de momente frumoase din viața noastră .
Dacă tot v-am pomenit de Stona , vreau să vă anunț ca de curând si-au lansat site-ul web și că vă așteaptă cu drag la Ziua Porților Deschise . Aceasta se va deșfășura în perioada 13-15 octombrie 2016  și veți putea vizita depozitul cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România



sursa foto : vinyldesignsbycj.com

2 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.