Ce mi-ar spune o pereche de pantofi sport

Oricine are o pereche de încălțăminte sport , e imposibil să lipsească indiferent că vorbim de pantofi sport de damă sau pantofi sport de bărbați .
Chiar dacă preferăm stilul casual sau elegant este recomandat să avem și o pereche de adidași . Uneori simțim nevoia să mai scăpăm puțin de stilul un pic mai incomod sau pur și simplu este necesar să apelăm la un outfit sport .
Ei bine , dacă adidașii mei ar putea spune o poveste despre mine , ar începe prin a-mi spune că i-am neglijat . Ar suna cam așa :
- Mda , stăpâna mea a uitat de mine . Când avea job-ul acela în care statea mult în picioare apela mereu la mine . Eram prietenul ei cel mai bun , pur și simplu eram nedespărțiti . Acum a devenit cam egoistă .
De câțiva ani , de când meseria îi cere un stil mai casual pur și simplu mă lasă să mă plictisesc în dulap . Aștept și tot aștept și degeaba . Bine , bine sunt un pic răutăcios , își mai amintește de mine în weekend . În rest m-a înlocuit cu vestiți balerini și uneori mai apelează chiar și la pantofi cu toc pe care îi ura înainte . Dar nu-i nimic știu că într-o zi o să i se facă dor de mine . Am văzut un nou membru în familie și în ultima vreme e foarte energic și plimbăreț , așa că mă pregătesc temeinic pentru perioada următoare . Chiar dacă ar trebui să uit și de ea și plec frumușel din dulap să nu mă mai găsească .
Dacă ar spune acest lucru , le-aș da dreptate , pentru că de câțiva ani nu prea am mai folosit articole sport . Mai mult din cauza job-ului . Chiar dacă nu a fost nevoie de un look office , totuși nu mă puteam îmbrăca într-un hanorac și să mă încalț cu adidași .
Mai apelam la ei în weekend , doar atunci când știam că am mai mult de mers pe jos .
Dar acum încălțămintea sport a redevenit preferata mea . Mă ajută enorm atunci când ies la plimbare cu ștrumful . Având în vedere că deja începe să meargă , am o presimțire că vom fi din nou cei mai buni prieteni .
Când vine vorba de acest tip de încălțăminte îmi plac foarte mult teneșii , în special cei albi . Cu toate că știu că sunt cam pretențiosi . Se murdăresc repede și sunt greu de curățat .
Cred că de acum o să devin și eu ca soțul meu . Din dulap nu ne lipseste încălțămintea sport pentru bărbați .
Acum că tot îmi permit să mă îmbrac mai sport , mă bate gândul să-mi iau o pereche de pantofi sport Converse . Îmi plac foarte mult . Cu toate că nu prea mai sunt potriviți pentru această vreme . Dar nu-i nimic , până vine vremea am timp să strâng bănuți .

CONVERSE - TENISI CHUCK TAYLOR ALL STAR 1


Dacă încălțămintea voastră ar putea spune o poveste despre voi , care ar fi aceea ?

Această postare participă la SuperBlog 2016
 

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.